Muissnelheid Te Langzaam

Hoi allemaal,

Weet iemand een tooltje om de muissnelheid nog sneller te zetten? In m’n systeemvoorkeuren staat die op z’n snelst maar ik vind 'm te langzaam :oops:
Liefst een freeware programma natuurlijk!

MouseZoom is er eentje http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/12205

Bij sommige optische apple muizen zit aan de onderkant ook een draaischijf met 0. - en + stand. Helpt soms ook...

[quote:b181a20ead="www.project-euh.com"]Bij sommige optische apple muizen zit aan de onderkant ook een draaischijf met 0. - en + stand.[/quote:b181a20ead] :? Hoelang heb ik deze computer nu al? Zo'n twee jaar, het is de eerste keer dat ik erachter kom dat er een -, 0 en + stand zit. Merk het verschil bijna niet maar hij stond op de - dus misschien dat die nu wat sneller reageerd of zoiets :wink: Bedankt

Heeft niets met snelheid te maken die schakelknop maar met de drukgevoeligheid. Vlot of minder vlot de muisknop indrukken.

Ik blijf het vreemd vinden dat Apple de maximale snelheid van de muis zo laag houdt. Als het toch instelbaar is, geef dat wat meer ruimte. Volgens mij zijn er heel veel gebruikers die de muis graag sneller willen zetten (ik in elk geval wel). Daar zou toch geen 3rd party software voor nodig moeten zijn?

Het schijnt al een stuk te schelen als je de muis rechtstreeks op de computer aansluit. Anders heb je ook nog een programma wat USBOverdrive heet en dat de muis snelheid ook kan veranderen. Of mensen hier echt iets van merken is verschillend.

Effe of topic.... Toen ik JAG uitleg gaf op z'n nieuwe G5 dual 1.8 heb ik de muis langzamer gezet. Ik kon de muis niet bij houden. En dat is coooooooooooooooooooooooooool. Wat een monster machine!