muisverspringing

Ok het is niet echt een megaprobleem maar mijn pijltje van mijn muis verspringt soms naar de hoeken van mijn scherm, terwijl ik bv een selectie maak in photoshop en dat is supervervelend, want dan moet ik weer opnieuw beginnen. Nu het is wel zo dat mijn pijltje in een hoek moet staan om mijn screensaver te starten, maar de hotcorners zijn niet aangevinkt in systeemvoorkeuren.

Heeft er iemand nog dit irriterend probleem en is er daar een oplossing voor?

gebruik je soms een optische muis?

en zoja, wat ligt er dan onder die muis?.. misschien moet je even kijken of dit ook gebeurd als je wat anders als ondergrond voor je muis gebruikt…

Als je een muismat hebt met objecten en veel verschillende kleuren hebt vervang deze dan door een muismat met 1 kleur of helemaal geen muismat

tenzij je een houten ondergrond hebt (kspreek uit ervaring :wink: ), dan weer wél een matje... bij mij springt-ie af en toe ook heen en weder.

Yep, gekend probleem bij optische muis. Heb al vanalles geprobeerd en, gek genoeg, zo een papieren muismat (met afscheurblaadjes) werkt bij mij het best.

Heel erg bedankt voor jullie tips en heb idd een houten tafel, met muismatje (dat al ee jaar of 5 oud is). Man ik heb al gevloekt vandaag :x , zal er dus wat maquette karton onder leggen ofzo...

:D Dat papier is inderdaad goed, beter dan een muismat! En nu ga ik verder werken...

Optische sensor even goed schoon blazen kan ook helpen.