Multi Touch, wel bij Snow Leopard?

[quote:c37fb210aa][b:c37fb210aa]Vernieuwingen en verbeteringen in Snow Leopard. [/b:c37fb210aa] Multi-Touch-bewegingen voor oudere Mac-modellen Alle Mac-notebooks met een Multi-Touch-trackpad kunnen nu overweg met bewegingen met drie of vier vingers. [/quote:c37fb210aa]

Geldt dit dus dan ook voor de nieuwe witte macbook?

Nee, aangezien de MacBook White geen Multi-Touch trackpad heeft

[quote:181f11e46b="i93Jeffrey"]Nee, aangezien de MacBook White geen Multi-Touch trackpad heeft[/quote:181f11e46b]

Maar je kan wel met twee vingers scrollen! Voor welke oudere macbooks zou dit dan moeten gelden, daar kan toch überhaupt al met meerdere vingers op gewerkt worden?

ja, met twee vingers scrollen kon vanaf de eerste MacBook's & MacBook Pro's. Ik denk dat het over de MacBook Pro's van Early 2008 gaat.

Maarja gewoon geduld hebben en je ziet ut vanzelf.

Waarschijnlijk zullen die modellen ook gebruik kunnen gaan maken van (sommige) functies die je ook hebt met het glazen trackpad.

Er zijn zelfs al programma’s te downloaden die PowerBooks en lichte vorm van multi-touch geven :slight_smile:

raar dat dat zo lang heeft moeten duren

met 2 vingers scrollen kon ik al op mijn ibook....

Zie ook [url=http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=2104683&highlight=multitouch#2104683]hier[/url].

[quote:dd022e6f8c="ossccar"]raar dat dat zo lang heeft moeten duren[/quote:dd022e6f8c] Dat heet nou commercie. Apple had deze update al lang via Software Update kunnen uitbrengen voor Leopard, maar goed dan had de end-user destijds weer een reden minder om een nieuwe MacBook te halen. En straks is het juist weer een extra reden om Snow Leopard te kopen. :wink:

@ R-Flow, inderdaad ik weet het...Ik heb al een tijdje behoorlijk genoeg van deze apple praktijken. Iphone met verplicht t-mobile(slecht) is voor mij de druppel geweest. Mijn volgende computer wordt geen apple meer. Misschien wel een andere hardware met OSX maar ik denk dat een overstap van besturingssysteem niet meer zo'n probleem voor mij is.

Aha. En jij denkt dat ze bij bijv. Microsoft niet van dit soort grappen en grollen uithalen?

nee dat niet, maar er is meer dan apple en microsoft.

Vandaar het woordje "bijv."...