Multicam Final Cut Pro

Ik ben momenteel bezig aan multicam project. Na alles met die nieuwe multicam feature ge-edit te hebben heb ik dus nu duizenden clips achter elkaar. Nu wil ik elke camera appart colorcorrecten zonder dit bij elke clip opnieuws te moeten doen. Iemand een idee hoe ik dit klaar speel?

De clip selecteren in de Timeline die je cc hebt. Deze copieren (cmd c) Dan de andere clip setecteren. En Paste Atributes (ctrl klik) en dan filters kiezen en dan OK.

Ja, dit wil ik nu net geen 1000keer doen. Ik wil gewoon voor elke camera één maal de colorcorrecting doen. En niet elke clip attributes kopieëren

Paste attributes kun je ook op meerdere clips tegelijk toepassen.

BTW: Dit is mijn 150e post!

Je kan 1 videotrack kiezen, alle clips op deze track kiezen, en dan 'nest items' doen. (alt + C) dan maakt FCP van alle clips op die tijdlijn 1 lange clip in een nieuwe sequence. Hierover kan je dan 1 filter gooien. Handige hiermee is dat de wijzigingen in je orginele sequence doorstromen in je 'nested' sequence. Andersom overigens niet, dus je zult de nested sequence moeten gebruiken voor je eindproduct.

Waarom kwam ik daar niet op? :innocent:

[quote:3fe486c1af="reposte"]Waarom kwam ik daar niet op? :innocent:[/quote:3fe486c1af]

ik gebruik 't vrij vaak, handig om al je sequences bij elkaar te gooien of een broadcastfiltertje op het laatst erover te gooien.

[quote:b9caf27632="postman"]Je kan 1 videotrack kiezen, alle clips op deze track kiezen, en dan 'nest items' doen. (alt + C) dan maakt FCP van alle clips op die tijdlijn 1 lange clip in een nieuwe sequence. Hierover kan je dan 1 filter gooien. Handige hiermee is dat de wijzigingen in je orginele sequence doorstromen in je 'nested' sequence. Andersom overigens niet, dus je zult de nested sequence moeten gebruiken voor je eindproduct.[/quote:b9caf27632] en wat doe je dan als je stel maar één tape van de 4 die je in elkaar gemixed hebt wil colorcorrecten?

dan zal je echt het bronmateriaal moeten aanpassen en laten updaten als je het multicamproject weer opent. Naar mijn weten kan je niet in multicam mode een aparte bron aanpassen in FCP.