Multiplayer server voor Euro Truck Simulator 2

Beste,

Omdat ik erg graag online met mijn vrienden Euro Truck Simulator 2 zou willen spelen,
heb ik een vraag.

Je kan op Ets2mp.com de multiplayer mod downloaden, alleen voor windows en linux, om online te kunnen spelen.
Is het mogelijk om voor ca 40-60 mensen een MAC-versie van deze mod te maken zodat ik multiplayer kan spelen

Ik dacht dat je het via de volgende stappen kan doen (misschien is véél te makkelijk gedacht)

-multiplayer mod code (laten) aanpassen
-server huren voor ca 40-60 personen
-(laten) beheren?

Let me know

Is de broncode voor de Linuxversie beschikbaar? Dan kun je die wellicht compileren zodat hij ook op een Mac werkt.

Maar als je toch een server wilt huren, dan zou dat verspilde moeite zijn: pak gewoon de Windows- of Linuxversie, naar gelang het soort server.

Kan je niet gewoon een Wineskin voor ETS2 downloaden? Die bestaat vast al, en anders is het 5 minuten werk om er eentje aan te maken.

Crossover Games en Wine geven ETS2 beiden een redelijke beoordeling.

het werkt(y)

Op welke manier? Compileren van de Linux-broncode, of draaien van de Windowsversie binnen Crossover of Wine? Dat is misschien wel handig voor applefreak020 om te weten :slight_smile:

Hebben jullie in dit spelletje ook last van de Polen, Bulgaren en Roemenen die voor 1/3 je vrachten stelen? :grinning_face_with_smiling_eyes: