multiple images > PSD layers

Is er een manier om meerder afbeeldingen (zeg 10 tif's zonder lagen) in één keer te openen in Photoshop als één document met 10 lagen?

Dat zou fijn zijn.

Ik kan er niets over vinden - weet ook niet waarop ik zoeken moet.

wat je kunt doen is een action maken, bestand copieer plak in bestand en die action doormiddel van een batch loslaten op een map. Begrijp je mijn wat ik bedoel.

[quote:1bfccdabf9="RBG"]wat je kunt doen is een action maken, bestand copieer plak in bestand en die action doormiddel van een batch loslaten op een map. Begrijp je mijn wat ik bedoel.[/quote:1bfccdabf9] Denk van wel... Heb nog niet zoveel ervaring met actions...

Maar bedankt. :smiley:

je kan het ook met Image Ready proberen. File > Import > Folder as frames Daarna opslaan en openen in Phootshop.

Ik weet alleen niet of Image Ready alle bestanden goed importeert.

[quote:af1d859723="Bas_G5"]je kan het ook met Image Ready proberen. File > Import > Folder as frames Daarna opslaan en openen in Phootshop.

Ik weet alleen niet of Image Ready alle bestanden goed importeert.[/quote:af1d859723]
Ik heb iets dergelijks geprobeert via Fireworks - eigenlijk het zelfde. Maar da ging nie :?

Het is dan net als het openen van een animated-gif (hij opent dan alleen frame 1) of eenpdf met meerdere pagina’s (dan kan je kiezen - maar het blijft één laag)

Image ready maakt er wel allemaal nette laagjes van, je moet natuurlijk wel evenonderscheid maken in IM tussen de frames en de layers