Multisessie cd branden lukt opeens niet meer...

Het lukt me sinds kort niet meer om multisessie cd's te branden in Toast 5 Titanium, terwijl de instellingen in Toast onderveranderd zijn. Kort geleden ging dit nog allemaal wel goed

Wanneer ik nml. data ‘bijbrand’ op een oud cd-tje, zijn na de brandsessie alle voorafgebrande data ‘verwijderd’.

Zou dit ook kunnen liggen aan een bug in OS X of …

Ik weet het ff niet meer.

Hoeveel draadjes gaan hier nog over worden opgestart.... Alle uitleg is al gegeven. Kijk misschien even naar je brander misschien zit het probleem daar !

De uitleg die ik tot nu toe heb gehad verwees naar Toast zelf. Ik bracht de hypothese in dat het probleem niet met Toast samenhing. Vandaar :roll:

Anyway: hoe kom ik er dan achter of mijn branden goed werkt op dit specifieke onderdeel? Branden vanuit iTunes en overige opdrachten in Toast doet hij prima.

[quote:bb15309a99="Janvw"]Het lukt me sinds kort niet meer om multisessie cd's te branden in Toast 5 Titanium, terwijl de instellingen in Toast onderveranderd zijn. Kort geleden ging dit nog allemaal wel goed

Wanneer ik nml. data ‘bijbrand’ op een oud cd-tje, zijn na de brandsessie alle voorafgebrande data ‘verwijderd’.

Zou dit ook kunnen liggen aan een bug in OS X of …

Ik weet het ff niet meer.[/quote:bb15309a99]

Hmm… is je Systeem nog in orde?
Kijk eens op mijn posting over Toast die opeens niet meer doet