Komt de 'multitouch trackpad' functie vn de Macbook Air ook voor de bestaande Macbook (pro)? Ik neem aan dat enkel een update van trackpad driver hiervoor voldoende is?
...daar hoop ik ook op!! fingers crossed. het lijkt mij ook niet meer dan een software matige update..
Ik zat te wachten op deze reactie, was het eerste waar ik ook aan dacht :)
Een aantal van de genoemde bewegingen kunnen ook al met de huidige MacBook Pro trackpad. Het is gewoon iets softwarematigs. Ik heb "swipe" ook al wel bij Windows laptops gezien.
Apple kenende zullen ze dit wel een van de MacBook Air selling points laten en het niet voor de gewone MacBooks uitbregen. Wat niet wil zeggen dat er niet iemand een hack zal uitbrenegen.
Maar ik hoop natuurlijk dat wij volwaardige MacBook (Pro) bezitters niet overgeslagen worden.
Heb uit goede bron vernomen dat er een update van de MBP in mei gaat komen met vernieuwde trackpad :)
[quote:c011ffc99c="jackybe67"]Heb uit goede bron vernomen dat er een update van de MBP in mei gaat komen met vernieuwde trackpad :)[/quote:c011ffc99c]
Maar daar hebben de mensen met de huidige MBP’s niets aan, dit kunnen ze toch gewoon als software update doen??
Ik zou het wel jammer vinden als ze dat niet doen, hetzelfde geld voor Time Capsule, ze zouden ook gewoon een software update kunnen uitbrengen voor de Airport extreme. Waarbij je het zelfde kan doen als TC als je een externe harde schijf aan je APE koppelt.
Ik weet niet of dit alleen een stukje software is hoor?
Volgens mij zit er ook wel een stukje hardware bij want anders hadden we dit volgens mij toch wel alwel gehoord?
het blijft miss een unieke functie voor MacB Air.
Ohwell…
ik zal spannend afw8en
Het lijkt mij echt super om dit te hebben op mijn macbook, echter... Apple kennende laten ze dit eerst nog een tijdje bij de Air om het exclusief te houden