Music Store rariteit !!!

Tori Amos nieuwe album stond een tijdje geleden op de music store voor 9.99 EUR maar blijkbaar toen ik Buy Album wou klikken waren ze net al veranderingen aan het doen waardoor het item "niet available" was

nu merk ik dat hij BY SONG ONLY te koop is

kortom : ze hebben gezien dat er 19 tracks op een gloednieuwe CD staan die ze voor 9.99 EUR verkochten en ze mochten niet van de platenmaatschappij of ze dachten er zo meer aan te verdienen ? Hoe moet ik dit zien … ?

Wel belachelijk dat er dus ongetwijfeld mensen zijn die de album nog aan 9.99 EUR hebben kunnen kopen …

persoonlijk vind ik dat als Music Store zo een fout maakt ze daar zelf maar de gevolgen moeten van dragen en het album voor 9.99 EUR blijven aanbieden … de schade die ze daardoor ondervinden van de platenmaatschappij is hun verantwoordelijkheid …

[quote:1ca5cb3e2e="monsterke"]persoonlijk vind ik dat als Music Store zo een fout maakt ze daar zelf maar de gevolgen moeten van dragen en het album voor 9.99 EUR blijven aanbieden ... de schade die ze daardoor ondervinden van de platenmaatschappij is hun verantwoordelijkheid ..[/quote:1ca5cb3e2e]

Ik vind het ook een flauwe actie (vooral omdat die cd nu dan blijkbaar 19 euro moet kosten). Maar je kunt het ze natuurlijk niet kwalijk nemen dat fouten worden rechtgezet. :slight_smile:

Net zo belachelijk als Microsoft's antwoord op Apple's Switch-campagne... [url]http://www.zdnet.be/news.cfm?id=21716[/url]

[quote:52206e2362="Mac OS X"]Net zo belachelijk als Microsoft's antwoord op Apple's Switch-campagne... [url]http://www.zdnet.be/news.cfm?id=21716[/url][/quote:52206e2362]

:sotp:

het is gewoon jammer dat ze zo'n fouten maken omdat het toch om dingen gaat die geld kosten + zo poulair bezocht wordt als site...

voor je op de Music Store iets zet moet je dat toch gechecked hebben …

hoedanook ik ga echt geen 19 EUR neertellen voor een virtuele CD die in de winkel goedkoper is …

soms doen ze toch rare dingen op de Music Store … by song only wil bijna altijd zeggen dat ze de volledige CD niet mogen aanbieden voor 9.99 EUR denk ik

ik snap de platenfirma’s niet … als ze zo de CD’s wel verkocht krijgen en illegaal downloaden tegengaan waar zitten ze dan over te janken …

allow me to go off topic myself :)

hier is een parodie op die Mac to PC convert advertentie

http://lowendmac.com/lite/02/ms_insider.html

zeer grappig

[quote:c9c9e5eafd="monsterke"]voor je op de Music Store iets zet moet je dat toch gechecked hebben ...[/quote:c9c9e5eafd]

Helemaal mee eens, maar dit:

[quote:c9c9e5eafd=“monsterke”]persoonlijk vind ik dat als Music Store zo een fout maakt ze daar zelf maar de gevolgen moeten van dragen en het album voor 9.99 EUR blijven aanbieden … de schade die ze daardoor ondervinden van de platenmaatschappij is hun verantwoordelijkheid …[/quote:c9c9e5eafd]

blijf ik een rare kronkel vinden. Nu lijkt het alsof je alleen maar ervan baalt dat je te laat was met het aanschaffen van die ‘cd’. :slight_smile:

Het loont vaak de moeite om EERST te zoeken of je jet ouderwetse zilveren schijfje niet goedkoper kan krijgen. Ik heb met de regelmaat van de klok albums voor 7 of 8 Euro aangeschaft die in de iTMS 9.99 Eur zijn. O ja, en die 7 a 8 Euro zijn echt niet van de vrachtwagen gevallen, ik vergelijk altijd via http://www.vergelijk.nl of kijk op de website van Free Record Shop, die willen nogal eens oudere albums voor een spotprijs van de hand doen.

Inderdaad zijn vooral oudere CD's vaak voordeliger en www.vergelijk.nl is dan inderdaad een prima site om te vergelijken - maar ook bij de ouderwetse platenzaak zijn vaak bakken met aanbiedingen en vaak ook (nog prima) tweedehands CD's. Soms heb ik zo voor een paar euro een prima CD en koop ik er voor de mooiigheid even een nieuw doosje bij. Ben je heel voordelih uit. Ik ben ook niet zo tevreden over de music store. Ze hebben maar beperkt repertoire en ook het zoeksysteem wekt vaak niet goed. Als je een bepaalde artiest zoekt, staan er wel eens nummers van hele andere artiesten, zelfs bovenaan de lijst. Op zich is het systeem wel goed, maar ik vind de prijs toch te hoog en te weinig concurrerend voor het gratis downloaden.

@Esquare

je hebt wel een beetje gelijk dat ik daar niet zo blij mee was … maar ik ben er al over :slight_smile: