muziek bij diavoorstelling in iPhoto

Vreemd. Als ik diavoorstelling (in iPhoto) wil draaien en naar muziek ga, zie ik niet meer de nummer apart. Alleen nog maar de mapjes. iemand een idee, snap er niks van, voeger kon ik gewoon nummer selecteren??? :?

En als je nou eerst tussen de mapjes je Library selecteert? Dan zie je toch in het onderste deel van je window de tracks staan?

Ik heb hetzelfde en kom er niet uit hoe ik de nummers in mijn afspeellijsten/library kan zien...

[quote:ef25d4fa16="Buzz_D"]En als je nou eerst tussen de mapjes je Library selecteert? Dan zie je toch in het onderste deel van je window de tracks staan?[/quote:ef25d4fa16]

Nee dat is juist het gekke.

Hier werkt het wel goed. Snap niet hoe het kan?[img:50577f5fbf]http://www.duynhouwer.demon.nl/Afbeelding%201.png[/img:50577f5fbf]

Zijn de playlists ook niet te zien?

Probeer het anders eens als andere gebruiker (wel even wat liedjes aan de library van die gebruiker toevoegen natuurlijk). Als dat wel werkt dan helpt het misschien om de iPhoto plist file weg te gooien. Als dat niet werkt dan zou ik proberen iPhoto opnieuw te installeren.

Ik zie het al, door dat plaatje van Rene. Bij mij was de onderste window helemaal weg, maar trek aan dat piep kleine puntje en hopla, opgelost! Kan hem ook niet meer wegscrollen. Bovenste windowtje wel. Maf hoor. Had m'n nieuwe powermac gesynchroniseerd met m'n powerbook. Misschien was dat het probleem. Thanks (iedereen) anyway. :)