Muziek branden - volume regeling

iTunes 3 stelt het volume van een mp3 vast zodat het geluid harder of zachter wordt. Als ik een CD brand blijft dat dan ook zo??, zit er ook zoiets in Toast Titanium 5.14?? En iTunes laat ook mp3's overvloeien, kan je dit ook branden??, zit er ook zoiets in Toast Titanium 5.14??

Dennis

Je kan het overvloeien van mp3's branden,dit lukt zeker in iTunes 3 (moet je de tijd tussen 2 nummers op 0 sec. zetten),maar of dit ook in Toast werkt dat weet ik niet. :)

Als je de tijd op 0 seconden zet vloeit het nog niet in elkaar over.

Je hebt gelijk Igor,dit lukt alleen als de nummers van een cd komen die op die cd al in elkaar overlopen. :)

en hoe zit het nou met de volume regeling??

Dennis

het overvloeien (crossfading) kan in Toast with Jam!

[quote:post_uid0="dennis"]en hoe zit het nou met de volume regeling??[/quote:post_uid0] Je kan in iTunes per nummer via de voorversterker van de equalizer het volume instellen zodat elk nummer even hard klinkt, maar ik weet niet of hij deze instellingen meeneemt tijden het branden, ik verwacht haast wel.

Even proefje maken :wink:

Groet,
Bert

ik heb Jam, maar moet nog ff goed kijken hoe ik daarmee moet werken want ik heb hem pas. Al een cd gebrand met iTunes bert??

Dennis

Jam is een semiprof audiobrandpakket. Onder OS9 was Jam erg handig en goed, maar onder X vind ik het eerlijk gezegd niks; Jam is niet meer stand alone (Toast nodig), en verspilt tijd en diskruimte om te kunnen branden.

Maargoed wat kan Jam:
Jam kan crossen (overvloeien), nivoaanpassingen maken, start-en stoppunten in tracks aanpassen,indexen, en meer…
Allemaal volgens de "red book"-norm; Jam maakt alleen "officieele"-audio cd's, het programma kan dan ook niet overweg met gereduceerde audiobestanden als MP3. (bestanden moeten AIFF of SD2-formaat zijn)

[quote:post_uid0="dennis"]Al een cd gebrand met iTunes bert??[/quote:post_uid0] Neen, nog niet!