Muziek importeren van iPod op nieuwe computer

Ik heb sinds kort een nieuwe computer en nou leek het mij handig om de muziek van mn ipod op mn computer te zetten zodat ik in 1 keer alles erop heb staan, maar telkens als ik mn iPod(mini) in de computer stop vraagt hij alleen om de nieuwe computer als standaard te gebruiken en zodra ik dit doe, is al mijn muziek van mn iPod af. Als ik hier nee zeg, wordt de muziek wel weergegeven van mn ipod in iTunes maar kan ik er niks mee...weet iemand hoe ik mijn muziek van mn iPod op mn nieuwe computer kan zetten?alvast bedankt!

Heb je de stickies al eens bekeken?

Danku.

en welkom op het forum natuurlijk :smiley:

dankje!:) maar ik ben een beetje een nitwit, dus wat zijn stickies??:$

mm laat maar heb t al gevonden.. Maar het kan dus alleen door m als harde schijf te gebruiken??:s want mn oude computer heb ik nu niet bij de hand..dus kan er nu niks mee..:(

stickies zijn vaste topics die boven aan een forum staan. (er staat in het zwart 'Sticky' voor, in die topics staat nuttige informie of veel voorkomnde vragen)

hier doelde ik dus op :slight_smile:

Ik heb die programma's geinstalleerd maar dan moet ik nog steeds eerst de iPod als harde schijf instellen en volgens mij wist ie dan de bestanden van mn ipod..:s

Nee hoor, dat doet hij niet.

Als je je iPod voor het eerst aansluit en iTunes start, vraagt iTunes of de iPod aan de nieuwe (lege) library gekoppeld moet worden, daar kies je dan gewoon voor “nee”, dan wordt er niets gewist.

Vervolgens ga je naar de iPod voorkeuren, en stel je het gebruik als externe schijf in, en klaar.

bedankt voor alles tips! ben ze nu aan het overzetten!

Succes ! :)