Hallo,
Ik zal wat over het hoofd zien maar het volgende probleem komt bij mij voor de muziek in de bib staat krijg ik niet op de Ipod !! wat doe ik fout ??.
Hallo,
Ik zal wat over het hoofd zien maar het volgende probleem komt bij mij voor de muziek in de bib staat krijg ik niet op de Ipod !! wat doe ik fout ??.
Staat de iPod wel op automatisch syncen ? Anders moet je ze zelf met de muis naar je iPod slepen...
staat aan maar hij neemt niks over de bib !!!!
er komt een melding van dat hij bepaalde nummers niet toevoegd om dat ik niet geautriseerd ben ??? huh beveiliging over nummers die ik Itunes heb gekocht het moet niet gekker worden
Het kan zijn dat Itunes niet meer weet dat je die nummers gekocht hebt...
Speel een gekocht nummer in iTunes, dan vraagt hij om een account. Als iTunes het eenmaal afspeelt, kies dan in het menu om de iPod bij te werken, dan zou het weer moeten werken.
hoe los ik dat dan op ????
Zoals gezegd, speel in iTunes een aantal nummers door ze te dubbel-klikken, waaronder een aantal nummers die je gekocht hebt... daarna de iPod weer syncen.
krijg een melding van autorisatie 2 van 5 ????? en ja hij is aan het sysn
Gekochte muziek mag op 5 computer gezet worden, blijkbaar is dit de 2e computer waar de muziek op staat. Elke computer moet apart toestemming hebben, en dan mag die computer het pas naar een iPod syncen...
Mocht je ooit aan de 5 computers komen is er ook niks aan de hand, je kunt de teller weer op nul zetten vanuit de store, dan kun je 5 nieuwe computers aanwijzen.
oke bedankt