Muziek in powerpoint over meerdere slides

Hoi,

ik vroeg me af of het mogelijk is om een muziekbestand te importeren in powerpoint en die te laten spelen over een selectie van slides. het lukt me wel om muziek in te voegen op een slide, da’s niet zo moeilijk.

ik krijg het maar niet voor mekaar

alvast bedankt

Ik stel voor dat je powerpoint laat voor wat het is, en dat je dit soort dingen doet met iMovie of iPhoto. Werkt echt stukken beter!

Microsoft vinnik helemaal nix :frowning:

Die programma’s bemoeien zich overal mee … :?

Hoofdletters, opsommingen, grammatica, spelling, echt irritant betweterig … :oops:

[quote:abbe06c1b7="GoingStrong"]Ik stel voor dat je powerpoint laat voor wat het is, en dat je dit soort dingen doet met iMovie of iPhoto. Werkt echt stukken beter!

Microsoft vinnik helemaal nix :frowning:

Die programma’s bemoeien zich overal mee … :?

Hoofdletters, opsommingen, grammatica, spelling, echt irritant betweterig … :oops:[/quote:abbe06c1b7]

Je kunt al die hoofdletters-opsommingen-grammatica-spelling bemoeienissen wel afzetten hoor! Maar daar helpen we onze vriend met het powerpoint probleem niet mee natuurlijk. Volgens mij kan het, geluid over meerdere dia’s, want ik meen dat toch al vaak gezien en gehoord te hebben. Ik probeer het morgen op te snorren.

Dit heb ik gevonden op internet, ik hoop dat je er iets aan hebt:

Geluiden door laten lopen over meerdere dia’s

1. Voeg het geluid in op de eerste dia waar het geluid moet beginnen met spelen
  2. Klik op: diavoorstelling in de menubalk
  3. Klik op: aangepaste animaties
  4. Klik op: het tabblad afspeelinstellingen
  5. Klik op: animatievolgorde aanhouden
  6. Klik op: diavoorstelling voortzetten
  7. Vul bij: Afspelen stoppen na … dia’s. Het aantal dia’s hoelang het geluid mag duren.
  8. Klik op: OK

Geluid steeds herhalen op één dia

1. Voeg het geluid in
  2. Klik op: diavoorstelling in de menubalk
  3. Klik op: aangepaste animaties
  4. Klik op: het tabblad afspeelinstellingen
  5. Klik op: afspeelopties
  6. Klik op: herhalen tot film of geluid wordt stopgezet
  7. Het geluid blijft zich herhalen totdat de volgende dia verschijnt

Hier heeft M_Mekking inderdaad meer aan!

Zeer uitgebreid :slight_smile:

Inderdaad, hier kan ik iets mee, dankjewel Edwin!

Als ik vanavond thuis kom zal ik het gelijk proberen.

Martin

Thanks!!