muziek inporteren in iTunes

Hey als ik de cd open in iTunes dat krijg ik hem aan de linkerkant te zien en dan wil ik hem omzetten naar acc of mp3 maar dat duuren die tracks die ik inporteer maar o.oo sec niks dus kan iemand mij helpen? (zal wel iets met de intellingen zijn denk ik maar waar???) alvast bedankt :D

Bij 'Voorkeuren' --> 'Importeer' kun je de codering aanpassen en de kwaliteit.

Misschien lost dat iets op?

nee dat helpt niks michien iets anders?? alvast bedankt

hij geeft de cd wel weer dus ik kan de nummers wel zien alleen ik krijg ze niet in ‘‘Bibliotheek’’

Met alle CD's? Misschien zit er wel gewoon een beveiliging op de betreffende CD...

Wellicht een lullige vraag,

maar als je op het CDtje klikt in het linker venster,
heb je de tracks in het rechtervenster wel geselecteerd,
zodat ze blauw kleuren? Alleen de geselecteerde tracks
worden geimporteerd.

Nee, alleen de aangevinkte tracks worden geimporteerd.

Behalve als je vanuit menu ‘Advanced -> Convert’ kiest, dat pakt ie de geselecteerde(n).
Als je de ‘Import’ knop gebruikt -rechtsboven- pakt ie de aangevinkten.

Dit heb ik ook een keer gehad en dat was bij een cd van Justin Timberlake. Die had een beveiliging voor het afspelen op pc of mac.

Kan je die cd überhaupt wel afspelen in iTunes?

hey ik heb nu iTunes engels geinstaleerd en nu kan ik wel gewoon muziek inporteren naar mp3/acc enzo. maar wat ik niet snap waarom die dat wel bij de engelse verzie doet en niet bij de nederlandse??

Rare jongens die Romeinen. Wat ik doe is het volgende dubbelklik op de cd in de finder. - Appeltje A om alle files te selecteren - en dan sleep ik ze in het lege venster van het van te voren aangemaakte album. Werkt altijd.

Wel even controleren of alle nummers ook zijn meegenomen. Soms slaatie de laatste 1 of 2 gewoon over. Zoals ik al zei:Rare jongens die Romeinen :?