muziek toevoegen aan fotoproject in idvd4

Hallo,

Ik heb het volgende probleem.
Als ik in idvd4 muziek wil toevoegen bij foto’s dan wordt dit onderbroken bij het omslaan naar de volgende foto, hierna wordt de muziek weer hervat, dit gebeurt bij elke foto.

Is dit een bekend probleem, anders kan ik beter geen muziek toevoegen.

8)

Goed, ik heb de oplossing gevonden, het ligt aan mijn dvd-speler. Als ik hetzelfde schijfje in een andere speler stop is er niets aan de hand.

:?

Ik heb inderdaad hetzelfde probleem, ik heb een Aristona dvd-speler. Met mijn nieuwe Powerbook kan ik ook dvd+r branden, misschien is het probleem dan verholpen. Zodra ik meer weet hoor je het. Zie ook http://www.macfreak.nl/cgi-bin/forums/topic.cgi?forum=10&topic=740

kreeg gisteren een telefoontje van mijn moeder, had hetzelfde probleem met een dvd van mij, ik heb er zelf thuis geen last van ook met dezelfde dvd

[quote:210bf2990f="Stefan"]Ik heb inderdaad hetzelfde probleem, ik heb een Aristona dvd-speler. Met mijn nieuwe Powerbook kan ik ook dvd+r branden, misschien is het probleem dan verholpen. Zodra ik meer weet hoor je het. Zie ook http://www.macfreak.nl/cgi-bin/forums/topic.cgi?forum=10&topic=740[/quote:210bf2990f]

Kun je met de nieuwe PowerBook ook DVD+R branden dan?? Ik dacht namelijk dat alleen -R gebrand kon worden. Ik wil zelf over 3 weken een PowerBook gaan halen en wilde geen Superdrive omdat die alleen -R kon branden. Een externe drive leek me dus de oplossing maar nu jij zegt dat die nieuwe PowerBook ook +R kan branden. Ik wil wel graag weten of de 15 inch dat ook kan want die wil ik dus hebben. Alvast bedankt. Scheelt weer een zwaar randapparaat… :lol:

Ik heb zelf de 15inch 1.5Ghz en ik heb gister met succes 2 DVD+r etjes gebrand d.m.v. Toast. Je schijnt alleen niet vanuit iDVD op deze schijfjes te kunnen branden. Er is wel een patch waarmee je vanuit iDVD een image kunt maken welke je vervolgens met Toast op een DVD+r kunt branden. Zie ook het artikel op MacNed. http://www.macned.nl/content/news/1032

dus dat kan dan ook met mijn imac? eerste versie met superdrive/flatscreen

Wat is het voordeel van dvd+r ipv dvd-r behalve de prijs dan?

Er is niet zo gek veel verschil tussen plus en min R. Het schijnt dat de manier waarop de schijf wordt ingedeeld anders is ofzo. De meeste DVD spelers kunnen beide formaten lezen. Alleen is het wel zo dat plus de marktleider is. Ik vind het wel goed dat de SuperDrive in nieuwe PowerBooks een multidrive is want ik was toch echt bijna ingetrapt in het verhaal dat de SuperDrive alleen min kon branden...Nu bespaar ik me een logge FireWire kast omdat ik lekker de 1.33Ghz 15 inch ga bestellen met SuperDrive als mijn budget het tenminste toelaat...Anders wordt het de 12 inch ben ik bang. Is die niet wat te klein voor vakantiefilmbewerking en DVD branden? :?

[quote:796be278d4="frans de reijdt"]dus dat kan dan ook met mijn imac? eerste versie met superdrive/flatscreen Wat is het voordeel van dvd+r ipv dvd-r behalve de prijs dan?[/quote:796be278d4]

Volgens mij kun je geen + branden met jouw iMac dat is namelijk een Pioneer brander die alleen - ondersteunt. Het voordeel is inderdaad goedkoper, beter compatible en ik denk toch dat dit de standaard gaat worden.

In sommige iMacs zit dus wel een Sony-drive die wèl + en - bakt.

Deze zijn wel ergens rond eind vorig jaar of begin dit jaar geleverd.

Checken zou ik zeggen

Davedive