mySoldius iPod oplader op zonne energie

[img:4f246ba219]http://www.backwoodssolar.com/Catalogpages2/images/My-Soldius-IPod-Black-web.jpg[/img:4f246ba219]

Bij de WE (jaja die kledingzaak) hebben ze bij aankoop van 2 kledingstukken (kunnen gewoon sokken zijn of shirtjes ofzo) een mySoldius oplader voor slechts E9,99! Terwijl de echte site ze voor 99 dollar aanbieden…

Ik heb er net 1 gehaald :slight_smile: zit nu op me werk dus zal hem vanavond even testen en reviewen!

Werkt alleen met ipod mini, shuffle, nano en photo…geen idee of ze het stiekem toch doen met andere versie’s

mySoldius website

[quote:b07e9d3388]Werkt alleen met ipod mini en photo...geen idee of ze het stiekem toch doen met andere versie's[/quote:b07e9d3388] Op de site staat er een foto met een shuffle en de oplader. Leuke actie. [img:b07e9d3388]http://www.mysoldius.com/products/pink.jpg[/img:b07e9d3388]

[quote:086932b8da="iWordfreak"][quote:086932b8da]Werkt alleen met ipod mini en photo...geen idee of ze het stiekem toch doen met andere versie's[/quote:086932b8da] Op de site staat er een foto met een nano, shuffle en de oplader. Leuke actie.[/quote:086932b8da]

ohja je hebt gelijk :slight_smile: zal t ff editten

Geld deze actie ook in België? Want is denk ik echt wel een koopje.

Kan je er ook een voor mij halen :P?

Hij doet het dan ook op de iPod G4 die heeft namelijk de zelfde aansluiting

ik denk dat het makkelijk is even de WE in utrecht de checken ofzo? :D

[quote:9945befdc0="ragoooon"]Geld deze actie ook in België? Want is denk ik echt wel een koopje.[/quote:9945befdc0] mocht dit zo zijn ga ik er morgen eentje halen !!!

Gelijk maar even een gehaald. Werkt ook op telefoons en op de iPod 4th generatie :)

Je moet overigens wel voor minimaal €30 halen, anders kost ie €19,95

[quote:3d9ab78a6a="phoxy1984"]Gelijk maar even een gehaald. Werkt ook op telefoons en op de iPod 4th generatie :)

Je moet overigens wel voor minimaal €30 halen, anders kost ie €19,95[/quote:3d9ab78a6a]

bij mij hier in Rotterdam in de koopgoot zei ze dat ik alleen 2 artikelen moest halen, mochten ook sokken zijn ofzo en toen kreeg ik hem voor €9,95…terwijl er op tweakers verhalen staan dat mensen hem ook gewoon zo voor €9,95 krijgen

Ik heb een samsun E900 zou hij die ook opladen als ik mijn computer USB kabel in het shuffle usb stekkertje steek wat erbij zit?

Weten jullie echt [b:07f4a78d33]zeker[/b:07f4a78d33] dat 'ie op een iPod 4e generatie (de Photo bijv.) werkt? Op de website staan alleen de mini, nano en shuffle genoemd.

Op de stekker-lader van mijn iPod Photo staat: output: 5V, 1.0A
Wat staat er op een gewone stekkerlader voor een mini, nano of shuffle?

edit: bij de soldius staat:
output power: 6.58V – 320mA (max) in direct sunlight

en op een ipod video? zou die daarmee werken vast wel toch.

[quote:e1d0cf1e06="draaischaap"]Weten jullie echt [b:e1d0cf1e06]zeker[/b:e1d0cf1e06] dat 'ie op een iPod 4e generatie (de Photo bijv.) werkt? Op de website staan alleen de mini, nano en shuffle genoemd.

Op de stekker-lader van mijn iPod Photo staat: output: 5V, 1.0A
Wat staat er op een gewone stekkerlader voor een mini, nano of shuffle?

edit: bij de soldius staat:
output power: 6.58V – 320mA (max) in direct sunlight[/quote:e1d0cf1e06]

Nou phoxy1984 heeft een iPod G4 en heeft hem gekocht en zegt ook nog eens dat hij werkt, beter kan het toch haast niet :wink:

[quote:e6cf875989="chilli dude"]ik denk dat het makkelijk is even de WE in utrecht de checken ofzo? :D[/quote:e6cf875989]

WE? Die kledingzaak, verkoopt die die dingen :o?

Uit [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1146418/]dit[/url] topic op tweakers: [quote:81d792d5cf]Nu heb ik m'n iPod G4 geprobeerd deze geeft wel aan dat hij gaat laden, maar er gebeurd zeer weinig. Even later krijg ik een icoontje van de batterij met een stekkertje. Volgens mij krijgt hij dus niet genoeg stroom.

Misschien dat hij het bij iemand anders wel doet, maar het lijkt mij voor een “grote” iPod niet voldoende om hem helemaal op te laden.[/quote:81d792d5cf]
Nou ben ik benieuwd of phoxy1984 z’n iPod al vol heeft gekregen… Ik hoop het wel. Het is sowieso een gaaf ding, al is het maar voor je telefoon.

weet iemand al of het in belgie ook is, of moet ik het in de namiddag eens gaan checken

[quote:2cbc574433="samheijens"]weet iemand al of het in belgie ook is, of moet ik het in de namiddag eens gaan checken[/quote:2cbc574433]

Doe maar dat laatste ben te lui om zelf te gaan…

Ik heb er vandaag ook 2 opgehaald. Voor een vriend en voor mijzelf. Ziet er prachtig uit. Vele malen mooier en compacter (platter!) dan op de eerste foto in dit topic.

Werkt prima i.c.m. mijn (Sony Ericsson K700i) telefoon! Er zitten ook plugs bij voor Nokia, Samsung, Motorola, iPod Shuffle, iPod Photo/Mini, etc.

Ik heb hem een klein uurtje in de zon mijn iPod Video (5G) laten opladen. Althans geprobeerd. Voor zover ik het kon zien was hij niet (erg) opgeladen… Jammer!
Ik ga hem morgen wat langer in de zon laten liggen, een uur of 3. Daarna weet ik zeker of hij ook werkt i.c.m. de iPod Video. Volgens de website en plug werkt hij wel/alleen met de iPod Photo en Mini.
Ik vind het heel vreemd aangezien het gewoon via de dock connector werkt, en ik me niet kan voorstellen dat de techniek achter de iPod Photo (4G) veel anders zal zijn dan die van de iPod Video (5G).

Iemand anders al met iPod Video ervaring?

[quote:3820b18696="samheijens"]weet iemand al of het in belgie ook is, of moet ik het in de namiddag eens gaan checken[/quote:3820b18696] ben gisteren dus langsgeweest op de meir, maar daar hadden ze die niet.

[quote:5c57227689="samheijens"][quote:5c57227689="samheijens"]weet iemand al of het in belgie ook is, of moet ik het in de namiddag eens gaan checken[/quote:5c57227689] ben gisteren dus langsgeweest op de meir, maar daar hadden ze die niet.[/quote:5c57227689]

:frowning: idd mijn zus heeft ze ook niet gezien in de WE.

Weet iemand of ze ze wel in Rotterdam hebben?? :)