Myst V End of Ages Demo uit alleen voor de mac!

Hey Iedereen,

Ik las dit op insidemacgames.com

UbiSoft has released a Mac demo of Myst V: End of Ages. Weighing in at a whopping 457 MB, the demo is available for download from our sister site, Macgamefiles.com, and offers a glimpse of at the final game in the popular Myst series of games. It is interesting to note that at this point only the Mac demo is available. There’s no word yet on the PC demo.

The demo is currently linked to UbiSoft’s ftp site and will slow down considerably as more people try to download the demo. We are currently in the process of adding the demo to our MGF mirrors, and will make it available for IMG Pro users for exclusive download from IMG’s server shortly.

Myst V is being billed as the end of the venerable adventure series and incorporates a variety of new features, including new face-mapping technology that allows for a huge variety of expressions, photo-realistic worlds, and a “slate interface” that allows gamers to interact with both the world and inhabitants of Myst.

The limited edition Mac version of Myst V: End of Ages is available for pre-order through Macgamestore.com for $59.95.

[Update #1] - The demo is now available for download for IMG Pro users. Head over to Hot Downloads to download the demo.

Om het artikel te lezen of demo te downloaden kijk op http://insidemacgames.com/news/story.php?ID=11878

Bedankt voor de mededeling maar in het vervolg copy - past je best niet zoveel tekst. Een kort zinnetje + link volstaat wel hoor :)

P.S. Dit draadje zal op slot gaan als je je bericht niet aanpast.

Wat maakt het nou uit of er veel of weinig tekst staat. Mensen hoeven nu niet nog een keer te klikken om het artikel te lezen. Alleen wanneer ze er echt in geïnteresseerd in zijn.

Blijven ze tenminste in dit forum.

[quote:38bcf86d13="thejazz"]Wat maakt het nou uit of er veel of weinig tekst staat. Mensen hoeven nu niet nog een keer te klikken om het artikel te lezen. Alleen wanneer ze er echt in geïnteresseerd in zijn.

Blijven ze tenminste in dit forum.[/quote:38bcf86d13]
Het gaat niet over de hoeveelheid tekst maar wel over het feit dat:

1. Het niet jou tekst is
  2. Je de tekst zelfs niet quote

Het is verboden hele artikels te copy - pasten in het forum. Maar je moet niet naar mij luisteren hoor. De slotjes politie zal wel langskomen :stuck_out_tongue:

boeiend ontopic: dit is wel cool, zeker omdat het mac-only is :D

@ larridon,

dit is tenminste nog leesbaar, met die spaties ertussen

On Topic, ik zal 'm maar eens proberen, en ff kijken of ik het wat vind, vond het vroeger alleen niet zo een leuk spel, maar nu heb ik sterkere zenuwen :evil:

hmm ik heb m wel uitgespeeld maar ik snap er weinig van, ik heb geen flauw idee wat die stenen tabletten nou precies doen

lol, ik snap er helemaal geen ene flipse van... :P

[quote:80a0d2943d="magic-with-mac"]hmm ik heb m wel uitgespeeld maar ik snap er weinig van, ik heb geen flauw idee wat die stenen tabletten nou precies doen[/quote:80a0d2943d] Uitgespeeld? Pffff, ik zit nu bovenop de rots bij het gebouw met al de raampjes. Ik heb al gezien dat de symbolen op de ramen overeenkomen met die op de kleinere stenen rondom het gebouw. Maar een patroon heb ik nog niet kunnen vinden.

Is het trouwens mogelijk om de demo te saven? Anders moet ik iedere keer naar die kerel luisteren (die trouwens Nederlands/Vlaams accent lijkt te hebben).

he, daar ben ik helemaal niet geweest, ik kreeg toen ik op een knopje drukte in die age aan het water een scherm met de boodschap : "out soon" o.i.d. ik dacht dat ik het al uitgespeeld had

wat is dit een ontzettend saai spel zeg. Ik vind er werkelijk niets aan.. eeuwige gepraat van die oude kerel en dan de omgeving die al net zo saai is.. bah..

[quote:bc3d3ca41c="Berend"]wat is dit een ontzettend saai spel zeg. Ik vind er werkelijk niets aan.. eeuwige gepraat van die oude kerel en dan de omgeving die al net zo saai is.. bah..[/quote:bc3d3ca41c]

:stuck_out_tongue: De Myst serie is ook heel heel veel puzelen en nadenken.

[quote:982d3e0ad8="koen"][quote:982d3e0ad8="magic-with-mac"]hmm ik heb m wel uitgespeeld maar ik snap er weinig van, ik heb geen flauw idee wat die stenen tabletten nou precies doen[/quote:982d3e0ad8] Uitgespeeld? Pffff, ik zit nu bovenop de rots bij het gebouw met al de raampjes. Ik heb al gezien dat de symbolen op de ramen overeenkomen met die op de kleinere stenen rondom het gebouw. Maar een patroon heb ik nog niet kunnen vinden.

Is het trouwens mogelijk om de demo te saven? Anders moet ik iedere keer naar die kerel luisteren (die trouwens Nederlands/Vlaams accent lijkt te hebben).[/quote:982d3e0ad8]
Volgensmij moet je onderaan iets met die symbolen doen. Die staan waarop je kan ‘krassen’ kun je niet mee naar boven nemen (althans, mij lukte 't pas toen ik die steen neergelegd had). En de subtitles werken niet… (kun je aanzetten in opties)

[quote:5be2ceceef="WebJ"]Volgensmij moet je onderaan iets met die symbolen doen. Die staan waarop je kan 'krassen' kun je niet mee naar boven nemen (althans, mij lukte 't pas toen ik die steen neergelegd had).[/quote:5be2ceceef] Die steen is inderdaad te zwaar. Ik ga de symbolen eens nauwkeuriger bestuderen. Er zijn nog meer symbolen verspreid over het eiland (en een van de andere eilanden), die kunnen misschien ook een aanwijzing zijn.

Heb demo er even op gezet, maar niet na het lezen van deze topic, ik wou gewoon eens een spel testen op m'n powerbook en kwam daar toevallig op op de apple site, zelfs niet eens vanboven, gewoon tijdens het lezen van het lijstje.. had nog iets van die reeks gespeeld, maar ziet er wel kewl uit, maar ja, m'n powerbookje dient nu eenmaal niet om op te gamen dus ja...