-N protocol nieuwe airport en coreduo

Mensen, Ik heb mijn MacBookPro CoreDuo nu sinds mei vorig jaar en ben daar heel tevreden mee. Van alle problemen die er zich bij de introductie hebben voor gedaan, te warm of 'whining', ik heb er geen last van gehad. Nu hebben we inmiddels de Core2Duo variant en daar mee kunnen we in combinatie met de nieuwe Airport Extreme gebruik maken van het snellere -N protocol (netwerk), dat wil ik ook met mijn CoreDuo. Dat gaat niet met mijn ingebakken AirportCard. Kun je er een nieuwe in laten zetten of, zijn er andere oplossingen om ook van het -N protocol gebruik te kunnen maken? ExpressCard?

Dibbes

waarschijnlijk is er wel een expresscard die dit heeft inderdaad. Ik zou zeggen.. www.google.nl Maar het lijkt me wel vrij duur.

En weet je zeker dat je deze snelheid ook echt daadwerkelijk nodig ga hebben?

-half-off-topic:

Is dit nou gewoon 'n stukje software wat je dan kan downloaden tegen betalen?.. zo ja, kan je dit ook ergens anders downloaden zodat je niet met een creditcard hoeft te betalen? (ik wil er best voor betalen, maar heb geen creditcard…)

Ik kon hem ook niet vinden in de NLStore. En du US store zat te zeuren over Amerikaanse adresgegevens. Heb hem uiteindelijk (il)legaal gedownload. In principe vind ik dit niet echt illegaal omdat Apple verplicht wordt volgens de Amerikaanse wet om een bedrag in rekening te brengen als er een substantiele functionaliteitsverbetering op reeds gekochte goederen wordt toegepast.

[quote:ad218cfd16]According to the editor, the fee stems from a law called the Sarbanes-Oxley Act, which supposedly prohibits Apple from giving away an unadvertised new feature of an already sold product without enduring some onerous accounting measures.

“Because of the Act, the company believes that if it sells a product, then later adds a feature to that product, it can be held liable for improper accounting if it recognizes revenue from the product at the time of sale, given that it hasn’t finished delivering the product at that point,” he wrote. [/quote:ad218cfd16]

ze zouden het eigenlijk gewoon 1 dollar moeten maken en dan dat je 'r ook nog 'n iTunes credit bij krijgt of iets dergelijks.. Neem aan dat dit ook 'n soort van symbolisch bedrag is.