na branden in IDVD film zwart

Hallo, Wie kan mij helpen. Na het branden in IDVD is mijn fce-film ineens zwart. De titels zijn ook onduidelijk. (ook in fce. maar na het branden altijd goed) Nog niet eerder meegemaakt. Wie kan mij helpen? Film is 30 min.

Bij voorbaat dank!

Ik bedoel dus zwart/wit

Als je nu even de ZOEK functie in dit forum gebruikte ? Er zijn al topics over geweest ....

Had ik al gedaan..... "zwart/wit en dvd" Dank voor je reactie

Doe dan even "zwart dvd " dan zie je minstens een vijftal topics over zwart wit beeld op en na dvd branden .

Ligt niet aan pal/ntsc-instelling. Op geen enkele dvd in kleur te zien. Inmiddels de hele buurt door geweest. Ook al op verschillende dvd's gebrand. Film moet dinsdag gereed zijn. Help-help

Uiteindelijk ligt het wel aan pal instelling. Blijkt dat mijn home cinema set op automatisch staat ntsc/pal/aut. Bij een dvd met een mindere kwaliteit schakeld hij over van aut. naar bv. ntsc. M.a.w. Probleem zit niet in Fce of cinema set instelling, Maar in de kwaliteit van de dvd's. Voor geintereseerden Kontakt gehad met de leverancier van de set: Ik test het uit. Dank voor jullie hulp