Na upgrade iWeb is publiceren niet meer mogelijk

Vandaag heb ik een update van iWeb doorgevoerd en kan niet meer vanuit iWeb publiceren op .Mac. Voor de update stond in het menu "Publiceren op .mac" en dat ging probleemloos en nu staat in het menu "Publiceren op Mobile me" en dat werkt niet. Ik krijg steeds een scherm om in te loggen. Als ik op inloggen klik wordt systeem voorkeuren opgestart en wordt het inlogecherm van .mac opgestart. Nadat ik mijn password heb ingegeven gebeurt er niets meer. Wie weet wat er aan de hand is en hoe dit is op te lossen?

Danim

Het zal wel weer aan mobileme liggen want ook sites die zijn gemaakt in rapidweaver en op .mac zijn gepub;iceerd kunnen niet meer gepubliceerd worden. Ik hoop dat het tijdelijk is.... Zo niet dan maakt mobileme meer stuk dan dat het verbeteringen brengt.

Danim

Bij mij werkt alles naar behoren. Heb gisteren nog aan mijn website aan het knutselen geweest en publiceren was geen probleem. Ook ik heb update gedaan.

Misschien helpt een restart van je mac…

Restart geprobeerd maar zonder resultaat. Publiceer je naar mobileme of nog naar .mac?

Danim

Bij mij werkt alles ook naar behoren

De wereld van mac gaat steeds meer op die van windows lijken. Op mijn iMac heb ik de update niet uitgevoerd en daarop kan ik nog wel publiceren naar .mac, zowel met iWeb als met rapidweaver. Een beetje irritant omdat ik juist op mijn macbook een vakantiesite wil maken voor de thuisblijvers en daarmee kan ik dus niet meer publiceren. Is het mogelijk een geinstalleerde update ook weer terug te draaien of lijkt de mac hierin ook steeds meer op windows?

Danim

Al een reboot gedaan?

Al geprobeerd, heeft niet geholpen. Andere suggesties?

Danimm

Nog een bijzonderheid, als ik iWeb opstart wordt steeds de melding dat iWeb is gewijzigd en of ik de nieuwe verssie toegang wil geven tot de sleutelhangeronderdelen. Ik klik ieder keer op wijzig alles waarna het tergend lang duurt voordat het hiervoor aangegeven schermpje verdwijnt en ik weer verder kan. Zet iWeb uit en strat ik weer op, dan begint he weer opnieuw. Wellicht een samenhang met het niet kunnen publiceren? Wie weet wat er aan de hand is?

Danim

Van pure ellende iWeb een andere naam gegeven en iLife 2008 opnieuw geïnstalleerd. In iWeb wordt nu weer naar .mac gepubliceerd en ook het publicren mer rapidweaver gat weer goed. Het is niet echt te volgen, maar goed het werkt weer. Kan iemand nog wel bevestigen dat er wel naar vanuit iWeb naar mobileme gepubliceerd kan worden. Zo niet, dan ga ik voorlopig maar niet updaten.

Danim

[quote:c1f5ff22f3="Danim"]Van pure ellende iWeb een andere naam gegeven en iLife 2008 opnieuw geïnstalleerd. In iWeb wordt nu weer naar .mac gepubliceerd en ook het publicren mer rapidweaver gat weer goed. Het is niet echt te volgen, maar goed het werkt weer. Kan iemand nog wel bevestigen dat er wel naar vanuit iWeb naar mobileme gepubliceerd kan worden. Zo niet, dan ga ik voorlopig maar niet updaten.

Danim[/quote:c1f5ff22f3]

[img:c1f5ff22f3]http://img212.imageshack.us/img212/1143/afbeelding2xj9.png[/img:c1f5ff22f3]