naam vergeten :x

Er bestaat een programma waarbij je de toegang tot je computer kunt beperken op bepaalde uren van de dag. Iemand een idee?

De applicatie waar ik indertijd over hoorde was echter geen freeware. Kent er iemand een progje dat gratis te gebruiken is?

Ik wil de computer afsluiten op bepaalde tijdstippen voor één van de gebruikers. De anderen moeten echter wel nog kunnen inloggen. Is dit mogelijk met het programma dat je voorstelt?

Je zou met behulp van crontabs misschien wel iets kunnen uitdokteren...

iCronnix kan hierbij al helpen alleen ben ik niet zeker of je zo ook gaat kunnen verhinderen dat ze terug inloggen

Ik heb wel veel problemen gehad met zo'n programma die dat ook kon en ook freeware is!! Wand dat ging mijn hele systeem besturen en daar was ik dus niet echt blij mee...

[quote:d0e5c6d982="MacThijn"]Ik heb wel veel problemen gehad met zo'n programma die dat ook kon en ook freeware is!! Wand dat ging mijn hele systeem besturen en daar was ik dus niet echt blij mee...[/quote:d0e5c6d982]

Kan je iets informatiever zijn?
Hebben de anderen ook geen last van een onbestuurbaar besturingssysteem :slight_smile:

Versiontracker. En zoeken naar iBeezz leuk progje hiervoor

Tja nouja valt weinig over uit te leggen of om specefieker te worden... het kwam er op neer dat ik mijn hele computer op nieuw heb geinstaleerd!! maar iBeezz is toch shareware ???

Klopt. iBeezz is shareware.

iBeeZz is hiervoor niet geschikt. Via iBeeZz kun je de Mac op zelf te bepalen tijden laten starten en stoppen. Constellation wil de Mac aan laten staan, maar dan de toegang voor één bepaalde gebruiker uitschakelen:

[quote:5f7a7253ca=“Constellation”]Ik wil de computer afsluiten op bepaalde tijdstippen voor één van de gebruikers. De anderen moeten echter wel nog kunnen inloggen.[/quote:5f7a7253ca]

[quote:16d918d83c="macpro"]Via iBeeZz kun je de Mac op zelf te bepalen tijden laten starten en stoppen.[/quote:16d918d83c]

Dat kan OSX toch standaard al uit zichzelf?

[quote:581a1c2a39="iRuben"]Dat kan OSX toch standaard al uit zichzelf?[/quote:581a1c2a39] Klopt. Maar iBeeZz biedt meer functionaliteit dan het standaard feature van OS X.

Zie ook mijn artikel over iBeeZz: iBeeZz - Simply schedule your Mac

Suggestie/gokje... :apple: Script