naar beneden gevallen iPhone

ik bukte mezelf net iets te ver voorover om iets op te rapen, valt de iphone uit mijn rugzak - over mijn hoofd- op de stenen vloer.

nu werkt de bovenste helft van de touchpad niet meer. ik kan de onderste ikonen wel aanklikken, de bovenste niet.

wie is er handig? :o

hopelijk jij, want jij moet er nu voor zorgen dat hij bruikbaar blijft

Auw, dat is wel pijnlijk.

Bied niemand zich aan op marktplaats of ebay die iphones kan repareren?

Dat wordt prijzig als je hem nog wilt en kunt repareren. Maar [url=http://www.ipodrepair.nl/]hier[/url] bieden ze het aan . Misschien een belletje waard.

[url]www.ifixit.com[/url]

Innige deelneming trouwens

even een omslachtig voorstel: installeer firmware 1.1.3. en plaats je iPhone vol met iconen die je nooit zal gebruiken; vervolgens plaats je de iconen die je wel gebruikt, onder het Touchpad waar je scherm wel werkt!

gewoon maar wild idee ze (als je de iPhone niet wilt laten repareren want dat zal je mss meer kosten dan een nieuwe?)

Gelukkig viel hij niet omhoog.

het is precies de onderste 60% van het scherm dat het nog wel doet, ical kan ik dus niet meer gebruiken. Das vervelend. ik kan bijvoorbeeld naar google maps door in het adresboek te klikken, maar dus geen nieuwe adressen meer invoeren...etc etc maar ja safari kun je dus geen adressen meer ntikken..

de tip van 1.1.3 is wel bruikbaar bedankt :slight_smile:

[quote:b9b8204bf7="Lazy B"]Gelukkig viel hij niet omhoog.[/quote:b9b8204bf7]

Waar slaat dat nou weer op? Dat is toch totaal overbodig?

[quote:e165bbc222="your Admin"][quote:e165bbc222="Lazy B"]Gelukkig viel hij niet omhoog.[/quote:e165bbc222]

Waar slaat dat nou weer op? Dat is toch totaal overbodig?[/quote:e165bbc222]

Ja dat is totaal overbodig, maar wel het eerste wat ik ook dacht toen ik de topictitel las.
Vallen is namelijk meestal naar beneden zieje…

:wink:

maar on a serious note: ik heb m zelf ook n keer laten vallen en toen vloog mn sim eruit.
nadat ik die er weer in gestopt had, kreeg ik de melding no sim.
pas na 4 keer opnieuw booten kreeg ik weer signaal.
misschien meer geluk dan wijsheid, maar hij doet het weer.
suc6

[quote:a74337b8fe="boomshine"]ik bukte mezelf net iets te ver voorover om iets op te rapen, valt de iphone uit mijn rugzak - over mijn hoofd- op de stenen vloer.[/quote:a74337b8fe] Off topic maar toch wel belangrijk om te weten: je hebt met je benen gestrekt je rug helemaal gebogen. Dat is een totaal verkeerde manier van iets oprapen. Daardoor komt alle druk op je rug te staan, krijg je op de lange duur rugpijn en dat is heel onaangenaam. Als je iets opraapt moet je door knieën zakken zoals op de afbeelding linksonder getoond.

[img:a74337b8fe]http://www.putnams.co.uk/images/backcare_diagrams.gif[/img:a74337b8fe]

Je hebt maar één rug. Draag er zorg voor.

ja weet je ik zal het uitleggen ; Ik zit momenteel een straf uit in de Scheveningse Penitentiaire Inrichting ! T-Bone gooide tijdens het gezamelijk douchen een zeepje op de vloer, die probeerde ik op zijn bevel op te rapen. Wij bukken nog ouderwets, dat doet minder pijn. Ik moet weer gaan, glaasje Pruno drinken met T-Bone...

Haha. Die zit.

[quote:437ba21f98="BartjeGossen"]Haha. Die zit.[/quote:437ba21f98] Nou, als Tbone zijn naam eer aandoet, voorlopig niet meer denk ik. Flesje aambeienzalf nodig, boomshine? (ook al zo'n suggestieve naam...)

Anyway, zonde man.

[quote:f5c05fc18b="Lazy B"]Gelukkig viel hij niet omhoog.[/quote:f5c05fc18b] was beter geweest van wel, kan je geld mee verdienen ( voorwerpen omhoog laten vallen ) :evil: :evil: