€€€ - naar mijn bankrekening

Ik ben software maker en ik ben bijna mijn nieuwste programma klaar. omdat ik er heel wat uurtjes aan heb gezeten en ook heel wat fl. en € aan kwijt ben wil ik graag wat € terug zien. Hoe kan ik er voor zorgen dat mensen over de hele wereld voor mijn programma moeten betalen en dat het geld automatisch op mijn bank komt te staan?

Dennis

Wat is het voor software?

paypal can do the job for you! Maar inderdaad wat voor een programma is het? Want ik heb al programma's gezien waar men geld voor vraagt en die eigenlijk al gratis te verkrijgen zijn en dan nog vol bugs steken ook.

Kagi.com is een organisatie die speciaal voor dit soort dingen allemaal tools en afrekening systemen heeft opgezet. Ga daar even kijken want wat ik er van weet heb je daar echt heel veel aan...

Ik heb in het verleden (en nog steeds) ook programma's voor de Mac geschreven, en ik weet dat dit ongelovelijk veel tijd kost (mensen onderschatten dit). Gelukkig zijn de Mac gebruikers trouwe gebruikers en betalen al erg gauw voor software, ookal is dit geen verplichting.

Ik gebruik daarvoor Kagi, waarover Boris het had. De ideale oplossing, snel en makkelijk.

ik maak een spel. Het heet Find It. Je moet 5 verschillen zoeken in een foto in een bepaalde tijd. Versie 1.0.1 staat al op mijn site. Dat was de eerste versie en daar zitten nog heel veel fouten in. Versie 1.1 breng ik een van deze dagen uit en die zal stukken beter zijn en heeft ook een twee speler optie.

Dennis

Nog ff een vraagje over kagi. Mijn engels is wel ok, maar ik weet niet of ik dit helemaal goed heb gedaan :

Make check payable to :

Ik heb mijn naam ingevult. Is dat goed of moest ik daar mijn gironummer zetten ofzo??

Dennis