Naar New York...

Ik ga Woensdag naar New York. Heb heb wat (kuch) dollars gekregen. Het moet op kreeg ik er bij te horen. Ik heb al wat dingetjes in de planning wat ik ga kopen. Maar ja weten jullie nog iets?

Wat ik nu ingedachte heb:

• Dunny’s ($20)
  • Canon ZR600 MiniDV Camcorder ($299.95)
  • Kleding (± $100)

Wat een luxeprobleem, je afvragen hoe je best geld over de balk smijt. :x

Haha wat een probleem, heerlijk :D

Maar hoeveel is het dan?

Kleding 8) Dat is waar veel euri van mij heen zou gaan als ik weer in de states was..

Een luxe probleem hebben is toch geen probleem?

Zou het ook wel willen, en dan het liefst een luxe probleem van 2489 Euro en dan wat extra euros voor de opties :stuck_out_tongue:

Koop zou ik zeggen een iPod, is ook een luxe probleem van de jeugd van tegenwoordig, (waar gaat het heen met de jeugd)
Ehm wat is nog meer een luxe probleem, een andere telefoon.

Meer weet ik niet.

Mac Pro, MacBook Pro (+ eentje voor mij), wat mooie software (niet al te weinig natuurlijk) en oh ja: een Hummer, de H2, niet de H1.

En als je dan nog geld over hebt, wil je dan een handtekening van Mickey mouse voor me meenemen?
Dankje!

De H1 vind ik toch mooier koop die maar voor mij, en doneer even onder de armen vor de benzine. :P

thnx

Volgens mij mogen jullie allebei nog niet achter het stuur plaatsnemen...

In de VS (sommige staten) weer wel... ;-)

[quote:919d0671bd="Griffendahl"]In de VS (sommige staten) weer wel... ;-)[/quote:919d0671bd]

Idd :innocent:
En anders is het gewoon een kwestie van een paar maandjes wachten!

[quote:d5764a34fb="karf"]I- Canon ZR600 MiniDV Camcorder ($299.95) [/quote:d5764a34fb]

Hou er rekening mee dat die dingen in America ander systeem hebben: NTSC
Hier houden we het op PAL
Niet kopen dus.

Wist dat al uit een ander topic. maar het werkt wel op de comp. Ga hem kopen op Schiphol ;)

[quote:8c91301e46="sally"][quote:8c91301e46="karf"]I- Canon ZR600 MiniDV Camcorder ($299.95) [/quote:8c91301e46]

Hou er rekening mee dat die dingen in America ander systeem hebben: NTSC
Hier houden we het op PAL
Niet kopen dus.[/quote:8c91301e46]

Bijna alle TV’s en dergelijke kunnen tegenwoordig zowel PAL en NTSC aan. Dus het werkt alleen op oude TV’s niet.

Het gaat er niet om dat het wel op de computer werkt.. Video is op zijn best op een beeldbuis (TV) en ook als je er dvd van maakt, moet het hier dus PAL zijn.

Zoals ik dus al zij: Ik koop hem op Schiphol. En die heeft wel PAL ;)

Daar komt bij PAL > NTSC (NTSC = Not The Same Colors ;))

[quote:5afe52527d="Mr Wabbit"]Volgens mij mogen jullie allebei nog niet achter het stuur plaatsnemen...[/quote:5afe52527d] Hij is een belg dus hij mag dat wel:). Je mag hier beginnen te rijden vanaf je 16 en 9 maand.

[quote:7036f5889b="karf"]Zoals ik dus al zij: Ik koop hem op Schiphol. En die heeft wel PAL ;)[/quote:7036f5889b]

Gelukkig. Hou het in de gaten. Nu we toch bezig zijn:
Ook verstandig is om er een te kopen met DV-in.

Veel plezier in New York.

[quote:02fcce4ae5="karf"]Zoals ik dus al zij: Ik koop hem op Schiphol. En die heeft wel PAL ;)[/quote:02fcce4ae5]

Alleen drank en tabak zijn iets goedkoper op schiphol, electronica wordt meestal gewoon voor de adviesprijs verkocht. Als je even zoekt op internet (tweakers pricewatch) ben je meestal veel goedkoper uit.

Koop een mooi schilderij van de Twin Towers! :D