Naar Tiger mét foto's

Ik zou graag een clean install doen voor Tiger. Maar hoe zet ik die foto's van iPhoto over? Is dat gewoon de map afbeeldingen copieëren (jaja, switcher :D :lol: ) Zo ja, kent iemand daar een goedde USB-stick voor (ik koop binnenkort een iPod mini, dus waarschijnlijk is 4GB genoeg, maar toch...)... Groet,

Ben Handig

het is inderdaad de map met pictures die je in zijn geheel moet kopieren. een goede usb stick? ligt een beetje aan de ruimte die je nodig hebt. kan je niet beter een dvdtje/cdtje branden?

[quote:e900c9f8be="John Allijn"]het is inderdaad de map met pictures die je in zijn geheel moet kopieren. een goede usb stick? ligt een beetje aan de ruimte die je nodig hebt. kan je niet beter een dvdtje/cdtje branden?[/quote:e900c9f8be] Geen Superdrive :wink: Maar ik vind eenn USB-Stick veel handiger Maar ik vrees iDD dat ik een CD zal moeten nemen, omdat het toch 555mb is...

een 4Gb USB-stick moet toch volstaan?

[quote:0d8af21a88="Xserve"]een 4Gb USB-stick moet toch volstaan?[/quote:0d8af21a88] dat wel...

[quote:2525d32071="windowsinthewindow"]Maar ik vrees iDD dat ik een CD zal moeten nemen, omdat het toch 555mb is...[/quote:2525d32071]

Zie het zo: als je het nu op cd brand, heb je gelijk een back up. :wink:
Dit lijkt mij het beste.

[quote:dd62645bdb="Xserve"]een 4Gb USB-stick moet toch volstaan?[/quote:dd62645bdb]

Heb jij wel al eens gekeken hoeveel een 4GB USB-stick kost? Zo niet: klik :wink:

[quote:b5bc921528="moodjoo"][quote:b5bc921528="Xserve"]een 4Gb USB-stick moet toch volstaan?[/quote:b5bc921528]

Heb jij wel al eens gekeken hoeveel een 4GB USB-stick kost? Zo niet: klik :wink:[/quote:b5bc921528]

Dan kun je nog niet eens music mee afspelen!

bedoelde je niet: USB-stick = een iPod mini

[quote:ec877614ee="moodjoo"]Heb jij wel al eens gekeken hoeveel een 4GB USB-stick kost? Zo niet: [url=http://www.tweakers.net/pricewatch?DB=Pricewatch&Cat2=&Query=memory+stick+4GB&x=9&y=7]klik[/url] :wink:[/quote:ec877614ee]

Hehe - voor 10 euro meer dan je voor de goedkoopste 4GB-Stick moet neerleggen heb je een 60GB iPod Photo … easy choice :stuck_out_tongue: 15x zoveel ruimte voor 10 euro meer - en speelt nog muziek af ook :o

en niet te vergeten, foto's!!!