nabaztag (wifi konijn)

is er iemand van een wifi konijn in bezit? zoja, bevalt hij? :P Plaatje:

[img:d961fee506]http://farm1.static.flickr.com/47/110944717_c27173e70c_m.jpg[/img:d961fee506]

Njèèèèè.... what's up doc??!! :P

Nee helaas, ik heb geen k’nijn maar ik kon het niet laten.

Nee, maar dat ding is echt multifunctioneel. Heb er iets over gelezen in MacFan nummer 72. De site van Nabaztag ziet er trouwens ook [url=http://www.nabaztag.com/en/index.html]erg mooi[/url] uit.

Leuk ding. Ga hem misschien halen.

[quote:72f0821743="Borderline Case"]Leuk ding. Ga hem misschien halen.[/quote:72f0821743] nadat je deze topic ziet?:P

Nou, ik heb wel eens eerder van dit ding gehoord maar wist niet precies wat het inhield. Maar ik moet sowieso m'n lelijke Philips speaker vervangen dus komt dit ding wel van pas.

Hij is 'cute'. Vorig jaar voor mijn verjaardag gekregen. Inmiddels hebben 5 van mijn vrienden/kennissen die 'm zagen ook gekocht.

[quote:9b79d8f6b3="Jordgubb"]Hij is 'cute'. Vorig jaar voor mijn verjaardag gekregen. Inmiddels hebben 5 van mijn vrienden/kennissen die 'm zagen ook gekocht.[/quote:9b79d8f6b3] oke idd leuk om naar te kijke! :P maar is hij de ~130 euro ook waard? :? is hij ook handig voor dingen?

ik heb heb al enkele maanden en hij is supergoed ...elke keer brengt hij ons aan het lachen,speelt internetradio,berichtjes,weerbericht,nieuws,enz...

echt een aanrader !!!

[quote:f73bfe54a5="GADGETFREAK"]ik heb heb al enkele maanden en hij is supergoed ...elke keer brengd hij ons aan het lachen,speeld internetradio,berichtjes,weerbericht,nieuws,enz...

echt een aanrader !!![/quote:f73bfe54a5]Het ding corrigeert zeker geen tikfouten?

oeps sorry...ja niet iedereen kan zo ..perfect (? )zijn als u !!ik ben MAAR een uitbater van een interieurzaak en een wellness-salon en geen "adviseur "!! :wink:

en trabant een ouwe zeur dus wat dat betreft :)

Ik wil er eentje :D

Ik wil er wel een, maar ik weet niet of het z'n geld waard is. Dat houdt me tegen.

[quote:bd145151ba="Sentitel"]Ik wil er wel een, maar ik weet niet of het z'n geld waard is. Dat houdt me tegen.[/quote:bd145151ba]

Ja, mij houd het ook wel een beetje tegen, toch lijkt met me wel lachen.

[quote:b4ef9339a3="GADGETFREAK"]oeps sorry...ja niet iedereen kan zo ..perfect (? )zijn als u !!ik ben MAAR een uitbater van een interieurzaak en een wellness-salon en geen "adviseur "!! :wink:[/quote:b4ef9339a3]

Geweldig!
‘Interieurzaak’ en ‘wellness-salon’ foutloos kunnen spellen, maar niet weten dat een zin met een hoofdletter begint en eindigt met een punt.