Nano als externe schijf onder windows

Ik wil graag een Nano aanschaffen maar wil van te voren wel weten of deze onder Windows gemakkelijk (contradictie?) te gebruiken is als externe schijf. Is het gewoon plug and play (zonder tussenkomst van Itunes) te gebruiken. En kan ik tergelijkerijd als deze is ingeplugd via de hoofdtelefoon muziek luisteren?

Zit er trouwens standaard een usb-kabel bij een Nano. Kan ik nergens terugvinden op apple.nl?

Dank.

ik kan hem gewoon instellen als extern hardenschijf zonder tussenkomst van iTunes je kan volgens mij wel muziek luister door hem bij iTunes los te koppelen en bij usb wel eraan te laten ziten, hij geeft hem bij mij aan als de schijf G maar dat zal per pc liggen

groet

Ja het is mogelijk hem te gebruiken als Extrene Hardeschijf. In Mijn Computer zei je je iPod dan als een Extrene Hardeschijf staan.

[quote:a8bc3e1253="pezkel"]Ik wil graag een Nano aanschaffen maar wil van te voren wel weten of deze onder Windows gemakkelijk (contradictie?) te gebruiken is als externe schijf. Is het gewoon plug and play (zonder tussenkomst van Itunes) te gebruiken. En kan ik tergelijkerijd als deze is ingeplugd via de hoofdtelefoon muziek luisteren?

Zit er trouwens standaard een usb-kabel bij een Nano. Kan ik nergens terugvinden op apple.nl?

Dank.[/quote:a8bc3e1253]
iTunes is nodig om er muziek op te zetten. Daar is geen andere manier voor.

even al je antwoorden op een rijtje :wink: 1: ja hij is makkelijk te gebruiken als hardeschijf zonder tussen komst van muziek, je kan er geen muziek op zetten zonder iTunes, dat kan dus niet zonder tussenkomst van iTunes 2: ja je kan muziek luister als ie wel aan de pc zit maar los gekoppeld is van iTunes. 3: ja er zit een standaard usb kabel bij voor de iPod nano, die kan je voor alle iPod generaties gebuiken

Hartstikke bedankt voor alle antwoorden. Zodadelijk ga ik een een 1gb Nano bestellen.

[quote:d914a5d33a="@iMen"] 2: ja je kan muziek luister als ie wel aan de pc zit maar los gekoppeld is van iTunes. [/quote:d914a5d33a]

Volgens mij moet je hem in windows ook loskoppelen. Anders zie je de verkeersbord met teks niet loskoppelen. Je kan niet als schijf gebruiken en muziek luisteren tegelijk.

mmm. Kan iemand uitsluitsel geven of je onder windows tegelijkertijd muziek kunt luisteren via interface op de Nano en deze dan ook als harde schijf te gebruiken is?

volgens mij kan dat gewoon hoor...wacht..ik probeer het ff... neej je kan niet teglijkertijd als extern hd gebruiken en muziek luister, wel opladen en muziek luistern

Oke bedankt voor de info. Ik ga er toch maar een kopen. Is te lekker om te laten liggen.

Hier zal je geen spijt van krijgen. ik heb ook een nano, klein formaat en super mooi :lol: ik zou hem wel goed beschermen vanaf het begin

groet