nanochroom. de nieuwe iPod nano.

[img:b75aa64809]http://www.upicpocket.com/images/62769gallery-big-09.jpg[/img:b75aa64809] [quote:b75aa64809]Vandaag heeft Steve Jobs in zijn keynote de vierde generatie iPod Nano aangekondigd. Deze is vanaf vandaag verkrijgbaar in 8GB voor €139 en tegen volgende week ook in 16GB voor €189. De nieuwe nano heeft dezelfde hoge en smalle vorm als de tweede generatie maar heeft een verticaal scherm dat de halve voorkant beslaat. Hij heeft een glazen scherm, een metalen behuizing en wordt geleverd in zeven kleuren van de regenboog én zilver.

Er is ditmaal ook veel aandacht besteed aan het milieu. Tevens is de batterijduur nog steeds 24 uur voor muziek en 4 uur voor video. Er zit nu een versnellingsmeter in, net als in de iPhone, waardoor de iPod weet of hij horizontaal of verticaal gehouden wordt. De gebruikersinterface wordt hier dan op aangepast. In horizontale toestand zie je cover flow, net als op de iPhone. De nano kan ook de nieuwe Genius-playlists maken van iTunes 8.

Er zit nu ook een functie in voor het opnemen van geluid, die automatisch reageert als er een microfoon wordt ingeplugd. Ten slotte shufflet de nieuwe nano je liedjes als je hem heen en weer schudt.

De iPod nano is al in Nederland te bestellen via de online Apple Store.[/quote:b75aa64809]
De populariteit van de nano gaat stijgen vermoed ik … leuke update! :slight_smile:

Wat vinden de OMT-ers van deze update?

Mooie kleurtjes, mooi blauw.

De zwarte is wel mooi. 8)

ze kosten ook geen drol. echt goeie zaak. ik weet nog dat ik een tijdje geleden de 1st Generatie nano kocht, €220 geloof ik. Daar heb je nu 120GB voor! :)

Met uitzondering van de zilvere vind ik ze supervet!

Het is een leuke iPod voor erbij .. ideaal voor in de sportschool straks!

[size=9:e608a1ba2e]… alhoewel de iPod touch al voorzien is van Nike+[/size:e608a1ba2e]

nu liggen eindelijk eens de US prijzen dichter tegen de EU prijzen aan...

nog niet helemaal… maar goed het gaat de goede kant op 8)

Komt er van OMT nu weer een leuke podcast hoe de mensen de nieuwe iPods vinden :D?

iTunes 8 staat trouwens ook online nu ..

Download iTunes 8! :D

[quote:cfe8629d8c="The JM"]Mooie kleurtjes, mooi blauw.[/quote:cfe8629d8c]

Ook de blauwe vindt ik leuk.
maar ga toch voor de nieuwe touch

Wel cool dat ze (net als bij de Touch) een versnellingsmeter hebben ingebouwd.

[quote:d073cc860f="maclover111"][quote:d073cc860f="The JM"]Mooie kleurtjes, mooi blauw.[/quote:d073cc860f]

Ook de blauwe vindt ik leuk.
maar ga toch voor de nieuwe touch[/quote:d073cc860f]

70 euro meer en je hebt een Touch met veel meer mogelijkheden alleen helaas ook maar 8 gb.

Inawt, ik vind de witte mooier. Die past mooi bij mijn witte Macbook! :)

Die zilveren iPod (= geen wit) past mooi bij de iMac :D

Dat was humoristisch bedoeld als reactie op de zwarte!!!!!!!

Is de maat ongeveer gelijk aan de voorlaatste Nano? Niet de 'vierkante' maar die er voor?

Dat er geen witte bij zit vind ik pure discriminatie!!!

Dit lijkt me leuk

[img:eada464a68]http://farm4.static.flickr.com/3154/2844179134_95732c31da.jpg[/img:eada464a68]

En als je nu aan het joggen bent? Heb je constant een ander nummer.. :P

Zit dit eigenlijk ook in de iPod touch 2.1 update? Of is dit Nano exclusive…