Navigatie menu werkt niet IE 7.0

dames, heren,

ik heb een site gemaakt op mijn ibook. Alles draait als een tierelier. Compatabiliteit met alle browsers en computers was een eis: Firefox, safari… ja, zelf via Internet Explorer 6.0. Mac, PC, …

voor het navigatiemenu maak ik gebruik van de tag: <UL> en <LI>

Helaas, vanochtend kreeg ik een melding dat het menu niet zou werken bij de nieuwe Internet Explorer. Dat kon ik natuurlijk niet testen op mijn ibook. Snel even een pc opgezocht en daar IE 7.0 geinstalleerd. Inderdaad… mijn navigatiemenu weigert nu uit te klappen in InternetExplorer 7.0.

Zijn er misschien mensen op dit forum die hier ervaring mee hebben? Die weten waar het aan ligt? Ik heb de code van het menu hieronder geplakt. Misschien tips? Alles is welkom.
Ik weet dat dit een macforum is, maar ook mac website bouwers moeten sites bouwen die het op een PC doen. Daarom hoop ik hier toch een antwoord te kunnen krijgen.

wederom hartelijk dank alvast!

[quote:7087ca0ea2]
<script>
function mass(){
var nadres= top.window.location.href;
var re = /&/gi;
var adres=nadres.replace(re, “@”);
window.open(‘massmedia/intro/intro.htm?a=’+adres, ‘mass’,‘location=no,top=60,left=60,width=850,height=530,statusbar=no,toolbar=no,menubar=no,resizable=no,marginwidth=0,marginheight=0,topmargin=0,leftmargin=0’);
}
</script>

<div id=“menu”>

<!-- Language →
<ul>
<ul>
<li><a href="" title=“Language / Lengua”>&nbsp;&nbsp;Language / Idioma</a>
<ul>
<li><a href=“index.php” title=“Nederlands”>&nbsp;Nederlands</a></li>
<li><a href=“en_index.php” title=“English”>&nbsp;English</a></li>
<li><a href=“sp_index.php” title=“English”>&nbsp;Español</a></li>
</ul>
</ul>
</ul>

// overige items… die ook niet uitklappen… ivm overzichtelijkheid even eruit geknipt

</div>
[/quote:7087ca0ea2]

groeten, Robbes