Nederlandse spellingscontrole voor Word..

Heeft iemand voor mij de Nederlandse spellingscontrole voor Microsoft Word (het bestand). Als je het hebt PM me of zet het hieronder neer!

Alvast bedankt,
Dennis

slotje erop? Dit ruikt naar illegaal gebruik deze vraag.

Het antwoord is haal de Nederlandse demo op bij Mactopia. Haal hier de relevante bestanden uit en plant ze in de map van MS Office. En de Engels versie is opeens Nederlands.

Voor meer informatie even zoeken op macned, macfreak, macwereld, of macosx in de respectievelijke fora.

mijn topic hierover werd gelijk verwijderd, niet eens een slotje!

[quote:caa867d49d="archivaris"]slotje erop? Dit ruikt naar illegaal gebruik deze vraag.

Het antwoord is haal de Nederlandse demo op bij Mactopia. Haal hier de relevante bestanden uit en plant ze in de map van MS Office. En de Engels versie is opeens Nederlands.

Voor meer informatie even zoeken op macned, macfreak, macwereld, of macosx in de respectievelijke fora.[/quote:caa867d49d]

Ik heb alleen de engelse versie van Word, niet een illegale versie…
Maar goed, bedankt voor het antwoord alsnog :slight_smile:

Slotje mag erop…

[quote:b9c62e13b4="archivaris"]Het antwoord is haal de Nederlandse demo op bij Mactopia. Haal hier de relevante bestanden uit en plant ze in de map van MS Office. En de Engels versie is opeens Nederlands.[/quote:b9c62e13b4] Dat is niet het antwoord op de vraag. Dennis vroeg om de "Nederlandse spellingcontrole" en niet de Nederlandstalige versie van Word. Maar de Nederlandse spellingscontrole zit ook gewoon in de Engelse versie, alleen niet heel uitgebreid, vind ik. Ik mis zelf bijvoorbeeld de grammaticacontrole.

Die grammatica-controle zit ook niet in de NL-versie vertelde een review uit de MacFan laatst. :?

[quote:c3dabd5b67="JeePee"]Die grammatica-controle zit ook niet in de NL-versie vertelde een review uit de MacFan laatst. :?[/quote:c3dabd5b67] Hmm... da's wel vreemd. Ik bedoel, die zit toch ook 'gewoon' in de Windows-versie?

Dat klopt, maar blijkbaar is het nogal wat werk of willen ze ons toch achter laten blijven op het Office voor hun eigen OS... :evil: Ik vermoed dat het in een volgende versie wel eens zou kunnen zitten. :D

Ongeveer een half jaar geleden was er een uitleg door dit forum, om de engelse vertaling in MS Office om te zetten in het nederlands. Ik ben een lange tijd bezig geweest in "Zoeken" Wie weet een snellere manier om dit weer terug te vinden?.... Dank hiervoor!

Gees

Maar er ís dus helemaal geen nederlandse spellings contole voor Word voor mac? :(

Jawel, maar geen grammatica-controle. :roll:

Voor MS Word zijn losse bibliotheken te bestellen. Ook in het Nederlands. Dit heeft volgens mij in feite niets met grammaticacontrole te maken. Omdat het niet is toegestaan om hier te vragen om software (en ook plugins) gooi ik hier een slotje op. Als de Topicstarter mij kan overtuigen dat het hier niet om illegale bestandsuitwisseling gaat verwijder ik het slotje.