Nederlandse update appleworks 6.2.7

Na wat zoeken, hier de Nederlandse update voor Appleworks.

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=120213

Staat nog niet op apple.nl, verwijst nog naar oude 6.2.4 update

8)

Kan jammer genoeg nog steeds niet mijn office spreadsheets op een goede manier converteren, geeft net zoals de vorige versie op mijn gebruikte formules fout(), Jammer maar helaas. Toch nog maar Openoffice voor gebruiken. :evil:

Hardstikke bedankt Dre! Leuk he, om zo'n update te vinden voor hij officieel op de site staat? Is mij ook een keer gelukt met een vorige AW-update. Jammer van je spreadsheets.

Kwam een beetje op het spoor nadat bleek dat de Duitse en Franse updates ook al op het net stonden.

Trouwens v.w.b. die spreadsheets, eigenlijk belachelijk, het gaat alleen maar over het optellen van een 15 tal dienstcoderingen, er hoeft alleen maar een simpel rekensommetje gemaakt te worden 1 + 1 + 1 = ???
je raad het al fout(). Appleworks maakt nou eenmaal gebruik van andere coderingen, misschien dat de Dataviz converter beter afgestemd is op de engelse versies van excel/appleworks

Ik gebruik Engels Internationaal en heb met geen enkele in Excel gemaakte formule foutmeldingen, zeker niet met een SUM-formule

Hankie

En nog steeds kan ik niet scrollen... :?

En is deze update het downloaden waard? Enige improvements of alleen meer stabiliteit?

Tsja, dat heet evolutie :oops: Misschien dat de volgende versie van Appleworks een ongelovelijke stap voorwaarts is, maar ik leg er niet nog een keer zo veel geld voor neer. Ik zag dat het 18 mb grote installatie-bestand vijf dagen na koop al te downloaden was.

Zou je voor administratie niet beter Quicken 2003 kunnen gebruiken?

[quote:1f85cb7961="boelie"]En is deze update het downloaden waard? Enige improvements of alleen meer stabiliteit?[/quote:1f85cb7961]

Wel als je problemen (gehad) hebt met spreadsheet of database bestanden? Enkele bestanden die onbruikbaar waren werken bij mij weer onder 6.2.7.

[quote:80e74b2aad="Peter O"]Maar het was vroeger naast MacDraw zowat het enige Apple-programma.[/quote:80e74b2aad]

Ho ho, vlak filemaker niet uit! Het (claris) is een volwaardige dochter van apple. Maar je hebt gelijk, iedereen z’n gewoontes. Ikzelf heb op zich niet veel problemen met het introduceren van nieuwe shortcuts, ik leer ze snel uit m’n hoofd en anders maak ik een macro of gebruik het als speakable item.

Ik had Quicken 2003 een keer gedownload in de veronderstelling dat het een American Football game was :oops: (schaam-schaam)