Nedstat tellertje

Ik heb een Nedstat tellertje op een frame gezet. Wanneer ik nu de frame opvraag verschijnt de teller niet. Wel als ik de frame in een apart venster laad. Hoe kan dat? De frame staat op een andere lokatie dan de rest van de site:

http:www.lrch.nl en dan de shop pagina

als ik lrch.nl open zie ik links een teller....

ik snap niet helemaal wat je probleem is. probeer het is op een andere manier te formuleren.

Nee, het gaat om de teller op de shop pagina.

Vreemd..... want in de broncode van het frame staat wel gewoon de code. Misschien staat er iets in de FAQ van Nedstat zelf. De site bekijken in IE maakt trouwens geen verschil.

Plak anders de code van de teller er opnieuw in, zoals Nedstat hem geeft. Er zit wel verschil tussen de teller op de homepage en die in de shop, maar ik zie niet echt wat er fout aan is...

[quote:db2501d7cc="maccnl"]Plak anders de code van de teller er opnieuw in, zoals Nedstat hem geeft. Er zit wel verschil tussen de teller op de homepage en die in de shop, maar ik zie niet echt wat er fout aan is...[/quote:db2501d7cc]

Dat heb ik al geprobeerd. Zelfs met andere tellers lukt het niet. De pagina bestaat uit een formulier en wanneer ik de teller buiten dat formulier plaats lukt het ook niet…

Er staat me iets van bij dat tellers niet altijd weergeven worden in Frames. Ik weet ook dat als je bijvoorbeeld een .tk adres hebt en je op je website een nedstat teller hebt deze dan niet weergeven wordt.

Hoe dit opgelost moet worden weet ik niet

Bij een redirect moet je de code aanpassen. Dit moet je bij .tk adressen dus doen. Echter, ik denk niet dat dit redirect-probleem hier speelt.

[quote:1441b08629="NedStat"]Je gebruikt waarschijnlijk een redirect-service (zoals go.to, come.to, surf.nu) die verwijst naar jouw echte webadres. Dit geeft in de code een probleem. Oplossing is in de code die je in je pagina zet de 0 in 'nedstatbasic'(xxxxxxxxxxxxxxxxx, 0) in een 1 te veranderen. Let op dat je niet meer weghaalt of de code verder verandert, want dan beschadig je de teller.[/quote:1441b08629]

Precies Adriaan

Dat was het dus toch... De site staat op onze eigen server en de shoppagina frame bij xs4all. Blijkt dus ook zo'n redirect te zijn dan.

Bedankt! :slight_smile:

mannen in pak zijn soms wel slim

[quote:16ed8c1531="maccnl"]mannen in pak zijn soms wel slim[/quote:16ed8c1531]

Vooral die met stropdas.