Netflix HDCP melding

Ik wou op mijn nieuwe macbook pro een serie kijken op Netflix, maar krijg hier een foutmelding.

Ik kijk het gewoon op mijn laptop zelf dus Airplay is niet geactiveerd.
Op mijn oude Macbook werkte het wel.

Specs:

MacBook Pro (Retina, 15 inch, medio 2014)
2,2 GHz Intel Core i7
16 GB 1600 MHz DDR3
Intel Iris Pro 1536 MB

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Op via google hebben ze het alleen over een 2de scherm.

Probeer het eens op een andere browser?

Het schijnt wél te werken met FireFox.
Maar het is blijkbaar een Yosemite/Safari/Apple probleem, zo te lezen.
Meer mensen hebben hier last van.
Apple Support Forum Netflix error

Ik had hetzelfde probleem,
je moet gewoon op netflix inloggen op chrome/firefox

Eerst even met de gebrikersagent op Chrome geprobeerd.
Dan kan ik gewoon netflix afspelen.
Alleen krijg ik dan de menubar voor pauze en het volume niet meer te zien.

Chrome geinstalleerd en na het updaten van de drivers draait daar netflix goed op.

Wel een beetje jammer dat je voor Netflix een andere browser nodig hebt, maar het werkt weer.

Bij mij werkt het weer nu ik de Silverlight plugin verwijderd heb. Nu maar hopen dat ik die niet ergens anders voor nodig heb :sunglasses: