NetMD en Apple

Geoedemiddag,

ik ben vrij nieuw met de apple ik heb ooit in een grijs verleden een iMac gehad en heel vroeger met Commodore Amiga’s gewerkt :slight_smile: Dat allemaal terzijde. Ik weet niet of het wel eens besproken is dit onderwerp maar ik vraag het toch.

Weet iemand of heeft iemand ervaring met een NetMD van Sony en apple om ze met elkaat te laten babbelen ?? Zo ja dan hoor ik het graag.

Fijn weekend

/overboord Jacob

probeer het eens hierboven met de zoekfunctie (netMD), het is inderdaad al een aantal keer aan de orde geweest...maar de werking (of het ontbreken ervan) is teleurstellend

Ik ben bang dat je voorlopig geen Net-MD kunt gebruiken op je Mac. Er is simpelweg geen driver voor te bekennen van de fabrikant. Voor zover ik weet werkt het alleen met Windhoos en tenzij er een oplossing van derden komt moet je er niet vanuit gaan dat Sony snel een driver voor Mac OS gaat maken. Dat is nou het nadeel van die USB-zooi: je hebt drivers nodig :evil:

Ik heb tot nu toe niks kunnen vinden, en dat vind ik toch wel jammer. De enige oplossing is dan VirtualPC, of NetMD niet gebruiken, maar gewoon in realtime opnemen.