netMD

Mijn vraag aan jullie is of een netMD geschikt is voor macos 9.1 en uiteraard of hij ook voor de macosx gechikt is?

Groet Nookie

Nee, jammer genoeg is NetMD (vooralsnog) niet geschikt voor Mac. Misschien dat Sony plannen heeft om in de toekomst een Mac-versie te maken, maar nu is er iig geen softwarematige oplossing voor de Mac voorhanden. :cry:

Er bestaat wel zoiets als [url=http://www.sorted.org/~pete/Xmd/]Xmd[/url], waarmee je de titels van de nummers op de MD kunt bewerken, en ze in groepen indelen. Een beetje een pleister op een houten been, maar ja, als je een NetMD liggen hebt is het beter dan niets. En VPC schijnt niet samen te gaan met een NetMD: de MD wordt niet herkend ofzo.

Ik denk niet dat Sony de mac als doelgroep ziet. Hoeveel MD-freaks zijn er nou met een mac?? MD-freaks zijn er meer te vinden in Windows-kringen. Misschien dat Apple de nieuwe versie van iTunes uitwisselbaar maakt met NetMD. Maar MD is alweer een uitlopend systeem. Jammer, want het is het enige betrouwbare opnamesysteem dat er is. En buitengewoon flexibel. Ik heb nog een MD-Walkman en autoradio.