Netshare & IPhone Tethering

Ik gebruik sinds kort (gisteren) en met veel succes Netshare (op mijn gehackte - firmware 2.2 - 3G Iphone). Hiermee kan ik internetten onderweg terwijl mijn iphone als modem speelt.

[img:4112c5c134]http://www.revrs.com/OMT/netshare.png[/img:4112c5c134]

Mijn vragen:

• Kan T-Mobile dit zien, en hoe?
  • Moet ik rekening houden met extra data-kosten als ik gebruik maak van de ‘Tethering’ optie.

Graag jullie wijze antwoorden.

Om het meteen duidelijk te hebben het is tegen de algemene voorwaarden van T-Mobile in. Echter kunnen ze niet zien dat je dit doet al zullen ze wel een onderzoek gaan instellen als je bergen internet verkeer genereert over een 3G verbinding. Het is dus af te raden om met frequent te gebruiken.

@Martijn, bedankt voor je reactie. Ik heb me overigens direct aangemeld in itunes voor je podcast. LEUK! Ga je dit meer doen?

waar heb je netshare vandaan geinstalleerd? WIl het ook hebben maar kan het niet vinden

Moet je wel een jailbreak hebben uitgevoerd en Clydia hebben... daar zit een zoekfunctie...

heb een jailbreak en cydia maar geen netshare, welke repository moet ik dan hebben?

[quote:e407614845="calvin"]heb een jailbreak en cydia maar geen netshare, welke repository moet ik dan hebben?[/quote:e407614845] Ik heb precies hetzelfde probleem. Iemand hulp?