netwerk via windows, hele dag kloten, nog niets opgeschoten.

Ik wilde een oude pc met het programma winroute pro als firewall installeren, nu na een hele dag medderen, met conflicterende netwerkkaarten en spontaan blauwe schermen heb ik de moed maar opgegeven. En dan ben ik niet geheel onbekend met netwerken. Ten einde raad de pc in mekaar getrapt,dat luchtte lekker op, en een airport extreme bij de apple store besteld.

zorg wel dat je windows XP op die winblows draait anders is hetr ook weer kloten!

Dat is 't m juist, Dat zat erop.

[quote:8a949329a9="jackgr"]Dat is 't m juist, Dat zat erop.[/quote:8a949329a9] ow ik had nooit problemen met "cable-networking" tussen windows en mac. alleen draadloos en win 98 gaat niet goed samen. op Xp werkt het perfect (voor windows dan).

[quote:6f765b0a2c="jackgr"]Ten einde raad de pc in mekaar getrapt,dat luchtte lekker op, en een airport extreme bij de apple store besteld.[/quote:6f765b0a2c] Goed om te horen dat het is opgelost :lol:

Ik geef zelf ook de voorkeur aan een losse router in plaats van een PC of Mac.
Die zijn daar speciaal voor gemaakt en doen hun werk heel goed.
Met een meestal goed te bedienen gebruikers interface.

En heb je problemen ermee, dan weet je zeker dat het aan de router ligt.
Bij die Windows bak kan het aan vanalles en nog wat liggen.

Anders ik wel bij iemand op de zaak, Wireless Zero Config Service noemen ze zoiets, nou ik moest alles handmatig invullen en de service stoppen anders kwam ik met geen mogelijkheid op het AP :evil:

services? :?