Netwerken met een windhoos machine - Ik gebruik Jaguar alleen wil het niet zo

Hey,

Ik ben (nogsteeds) een klein beetje een newbie maar ik wilde graag ff weten hoe is precies mijn pc files kan zien op een mac. Ik heb Jaguar net schoon erop staan (werkt als een zonnetje) :smiley:
Maar als ik wil verbinden dan kan mijn airport mijn pc niet vinden. Ik heb tussen mijn pc en mac een netgear mr314 staan, op mijn pc alles op sharen gezet en bij samengebruik op mijn mac staat ook zo'n beetje alles wat nut heeft aan.

HELP! Als iemand weet wat ik nog moet doen…

PS. Ik heb verder op mijn pc of mac geen firewall staan, alleen op de router naar t internet.

Probeer eens SAMBA.

Ik zou wel Samba kunnen proberen alleen vind ik het dan zonde want het hoort ook in Jaguar te kunnen....

Ik heb bij Samba gekeken maar die is om je mac-files te sharen met windhoos computers maar mijn probleem is dat ik mijn windows schijven niet kan zien / mounten. Als ik dat kan doen dan ben ik weer helemaal blij. :D

Kan iemand mij helpen?

Nou, ik ben eruit!

Ik heb nu mijn pc als 'Jukebox' voor mijn iBook (iTunes) :stuck_out_tongue:

Mijn (geweldige) vriendin kwam op het idee om bij connect to server in te vullen: smb://<ip van de computer> en vervolgens kon ik gewoon inloggen enzo…alles werkt nu als een trein!

:smiley: :smiley: :smiley: