kent iemand een goede news reader voor OSX. Vroeger gebruikte ik Bnews en hoe en waar zitten die servers waar je DivX kan vinden.
Kan iemand mij daar in helpen
thnx
kent iemand een goede news reader voor OSX. Vroeger gebruikte ik Bnews en hoe en waar zitten die servers waar je DivX kan vinden.
thnx
[quote:85a490bada="de5ign"]kent iemand een goede news reader voor OSX. Vroeger gebruikte ik Bnews en hoe en waar zitten die servers waar je DivX kan vinden.
thnx[/quote:85a490bada]
Neen dit is geen forum waar illegale stuff besproken wordt!!!
Bnews bestaat ook voor linux, dus da zou je kunnen draaien op mac os x maar ik gebruikte Unison (van panic software), maar de nieuwe versie is ni goed ni meer, werkt maar half nu gebruik ik Koffienews, een java gebaseerde newsreader, die zowel op OS X, als op Windows draait is simpel, goed, en het werkt ! (google zal hem wel vinden)
ge moet uwe telenet newsbin server invullen (newsbin.telenet.be) en dan naar de groep alt.binari gaan en daar goed lezen en luisteren en kijken, daar worden dingen aangekondigd
(maar dit had je al moeten weten als je Bnews al gebruikt hebt, zonder alt.binari sta je namelijk nergens)