nicotine installatie

ik heb geprobeerd nicotine te draaien, maar ik heb er X11 voor nodig blijkbaar. nou krijg ik de melding tijdens de installatie van X11 dat er al n nieuwere versie ervan op mn systeem staat [ik heb OSX tiger]. nu wil ik dan nicotine draaien. hij draait wel, maar k kan geen venster oid openen. helemaal niks gebeurt er, behalve dan dat er de menu boven in de taakbalk staat. ...help? :?

Heb je X11 wel eerst opgestart? Je vindt het in /Applications/Utilities.

waar kan ik die mapdan ergens vinden? sorry, ben nog nat achter de oren van de switch... :innocent:

[quote:06c003a01e="Buzz_D"]Heb je X11 wel eerst opgestart? Je vindt het in /Applications/Utilities.[/quote:06c003a01e] Het Mac-equivalent van C:/progra~1/utilit~1/ :D

[quote:56d424690b="soulcreeper"]waar kan ik die mapdan ergens vinden? sorry, ben nog nat achter de oren van de switch... :innocent:[/quote:56d424690b]

Open je hardeschijf vanaf je Desktop en ga daarna in de linker kolom naar Programma’s en kies daarna voor de map Hulpprogramma’s (er eventjes vanuit gaand dat je Tiger in het NL staat). Daar zou dan ergens X11 moeten staan, ik heb het zelf niet geïnstalleerd dus zou het niet precies weten…