Niet op iPod Zichtbaar, Aantal Podcast

Dit vindt ik wel een grofe fout van apple, want ik zie staan aantal foto's , Aantal Songs maar niet aantal Podcasts :cry: zou hier nog een update van komen??

Valt een podcast niet onder een song ?

Nee, want ik heb 2302 nummers in me Bibliotheek en ook 2302 Op me iPod

Rustig maar Jur, er is wel meer fout...

Als je andere iPod aansluit dan fietst iTunes 4.9 er meteen de Podcasts op die je hebt. ff wachten op 4.91 dan maar.

Het mooie is wel dat als je 1/3 van een podcast op je mac luisterd en dan op je iPod zet hij vanaf dat punt weer verder gaat, wel gaaf.

Mee eens :) maar dat van die Podcast op je iPod ligt niet aan iTunes, maar aan de Update ;)

De 4.9 versie bedoel je toch. Voorheen als ik een willekeurige iPod aansloot (van een klant) dan kreeg je melding dat de iPod gekoppeld was aan een andere bibliotheek met de vraag of je iPod wou vervangen. Als je dan nee zegt dan wordt op de achtergrond al direct de podcasts op de iPod gezet! Je moet dan in voorkeuren Podcasts op "do not update zetten." Maar dat werkt dan alleen voor die iPod. Zodra ik de volgende iPod eraan hang gebeurd precies hetzelfde.... :-)

Ja oke, en heeft die Appledag ook een website :innocent:

www.klokhuis.nl Is wel leuk hoor zo'n appledag, net de een mini versie van de hcc dagen maar dan alleen maar apple spul, van leuke koopjes tot nostalgie uit de jaren 80, praatjes en hulp en zo.

maar voor koopjes moet je Donateur zijn

[offtopic] [b:1d36abefce]ME 200STE BERICHT[/b:1d36abefce] [/offtopic]

Op de dag zelf staat gewoon een zaal vol met bedrijven die hun spullen verkopen of leden die hun zolder opruimen. Om daar iets van te kopen hoef je geen donateur te zijn. De toegang is gratis voor iedereen.

Het is wel zo dat bijvoorbeeld op vertoon van je ledenpas bij sommige bedrijven je weer een extra korting krijgt, of als Klokhuis zelf iets heeft geregeld. Daarnaast zijn de lezingen, cursussen en workshops alleen voor donateurs toegankelijk, wat ook logisch is natuurlijk.

enne gefeliciteerd! met je 200ste bericht.