Niet zo fijn nieuws - en hoe het nu verder gaat...

@fistkikker, dat zou fijn zijn. Dank allemaal voor de fijne reacties! Dat doet een mens goed. Die drie maanden (of hopelijk minder) zit ik wel uit. Wat echt billen bij mekaar wordt, zijn de maanden na de operatie. Dan moet dat hoornvlies gaan wennen en goed gaan zitten. En in geen geval mag de boel gaan ontsteken. Verder is er kans op afstoting en dan ben ik echt goed ver van huis, maar die kans is erg klein. Gelukkig gaat het OZR dit hele proces nauwlettend in de gaten houden.

Vogel, wat enorm shit voor je. Wens je heel veel sterkte de komende maanden met het wachten op de dingen die gaan komen. [img:535a7527ec]http://www.thinkyou.com.au/images/cards/big_hug.gif[/img:535a7527ec]

Een mens is soms maar een gammel ding.

Er breken stukken af of er gaan onderdelen defect. En garantie: ho maar. zelfs niet in het kader van ‘de te verwachten levensduur’ Dan is een oog dat er binnen pakweg 30 jaar mee ophoudt toch gewoon een maandagmorgentype geweest.

Sterkte ermee.

niet kunnen zien lijkt me echt kl*te, heel veel sterkte ermee!

Sterkte!

[quote:f6f761e4c3="Deskman"]Een mens is soms maar een gammel ding.

Er breken stukken af of er gaan onderdelen defect. En garantie: ho maar. zelfs niet in het kader van ‘de te verwachten levensduur’ Dan is een oog dat er binnen pakweg 30 jaar mee ophoudt toch gewoon een maandagmorgentype geweest.

Sterkte ermee.[/quote:f6f761e4c3]
Je moest eens weten wat ik er al voor reparaties aan gehad heb. :wink:

Heel veel sterkte! Ik hoop dat je er weer helemaal boven op komt!

Christeneziele kerel! Dat is effe schrikken!

Maarre, van je dirty mind blijven ze toch wel af, hè? Want al compenseert dat niet alles, het maakt e.e.a. wel zo draaglijk. Courage!

A dirty mind is a terrible thing to waste. :innocent:

Vogel, ik wens je veel sterkte toe! Hou ons op de hoogte.

Zie je maar weer hoe belangrijk het is om donor te zijn.

[quote:83f7935552="V*L"]Zie je maar weer hoe belangrijk het is om [url=http://www.donorvoorlichting.nl/index.cfm?act=kind.home]donor[/url] te zijn.[/quote:83f7935552] Inderdaad, en dat ben ik dus ook.

Vogel, heel veel sterkte!

[quote:9cbecaeb4c="vogel"][quote:9cbecaeb4c="V*L"]Zie je maar weer hoe belangrijk het is om [url=http://www.donorvoorlichting.nl/index.cfm?act=kind.home]donor[/url] te zijn.[/quote:9cbecaeb4c] Inderdaad, en dat ben ik dus ook.[/quote:9cbecaeb4c]

Ik ook!

Al vindt ik het een eng idee. Maar ik ga er maar van uit dat ik het toch niet meer voel. Ik heb me alleen niet te beschikking gesteld aan de wetenschap. Heb gehoord van een vriendin hoe doktoren in opleiding op je “oefenen”. Voor de rest mogen ze alles gebruiken.

Sterkte vogel. Ik hoop voor je dat periode tot aan de operatie en natuurlijk de operatie zelf zonder problemen verlopen!

Sheesh das ff flink zuigent dus vogelmans, mocht het zicht toch een prak achteruit vliegen dan wil ik onder het genot van een biertje de "babe's van de dag" wel komen voorlezen hoor ;)

Ofwel geluk en sterkte dus :slight_smile:

LOL, sig, daar hou ik je aan! Misschien is er tegen die tijd een Braille Mac? :lol: Maarreh, ik wou het ff niet zo ver laten komen. @V*L, donor zijn eng? Welnee joh, voel je niks van als ze die organen weghalen. :wink: Nogmaals dank allemaal, heel fijn!

[size=24:69b382d58a]Zeg je het wel als we wat harder moeten tikken??[/size:69b382d58a]

[size=28:53449486a2]JA HOOR![/size:53449486a2] [size=6:53449486a2]Ik hou jullie op de hoogte.[/size:53449486a2]

Damn, heftig man..

Hoop dat alles goed komt.
Succes vanaf deze kant :wink:

Veel sterkte!