Nieuw Apple Developer account, inloggen op iTunes Connect niet mogelijk.

Goedenavond allemaal,

Ik heb gisteren een tweede Apple Developer account gekocht. (Individuele ontwikkelaar).
Alles lijkt goed te werken, ik kan inloggen op developer.apple.com en certificaten aanmaken. Helaas is inloggen op iTunes Connect niet mogelijk. Wanneer ik dit probeer krijg ik het volgende scherm te zien:

Wanneer ik op het AppStore icoontje klik, dan krijg ik de stappen voor mij om een Developer Account te kopen. Dit is een beetje raar aangezien ik het al gekocht heb.
Maargoed, wanneer ik daar op “enroll” klik krijg ik de volgende error: “Your Apple ID is already associated with a Team Agent enrolled in this program. If you have any questions, contact us.”

Ik heb geen idee waar het mis gaat. Iemand van jullie enig idee? Ik sta niet meer als een Admin ingeschreven bij een andere ontwikkelaar. Ik zou denken dat iTunes Connect dan gewoon moet werken.

Alvast bedankt voor de hulp!

Boike

"If you have any questions, contact us.”

Die pagina krijg ik alleen te zien als ik met het handje: https://itunesconnect.apple.com/WebObjects/iTunesConnect.woa/ra/gettings inklop.

Weet je zeker dat je https://itunesconnect.apple.com/ hebt ingevoerd en/of autocomplete die url niet stiekem aanvult?