Nieuw flash programma van Adobe

Volgens mij de eerste spruit volgend op de aankoop van Macromedia. Een soort Flash "for the rest of us"

Alleen is er voor het ogenblik slechts een windoze versie en dat zou wel een een indicatie naar de toekomst kunnen zijn !?

Hier zie je meer:
http://www.tivity.com/

Wie weet meer?

Hoe kom je erbij dat dit van Adobe is?

Kijk eens naar het logo > de veer, waar hebben we dit nog gezien?

Heb je wel eens van Haiku OS gehoord? Dat is de groep vrijwilligers die BeOS van de grond af opnieuw opzetten. Zij gebruiken ook veertjes in hun logo, maar zijn niet gelinkt aan Adobe.

Een veertje wil dus niet gelijk zeggen dat iets aan Adobe gelinkt is ( al kan het natuurlijk in dit geval wel zo zijn ).

Een Whois lookup geeft niks wat lijkt op adobe. Dacht eerst aan een goekope Flash kloon voor de Chinese markt, maar het bedrijf zit wel in de VS. Wanneer het programma net zo'n slechte flash maakt als gebruikt op hun eigen site, dan wordt het lekker. Firefox crasht er steeds op.

Ziet er toch niet al te spectaculair uit. Als je Flash zo slecht weet te gebruiken dat het lettertype niet eens anti-aliast is.... (wat ik persoonlijk superrot vind lezen omdat ik Mac gewend ben...)

Stelt niet veel voor, mijn inziens.

Dit heeft niks met Adobe te maken, wel met een gat in de markt.....

een koe heeft 4 poten, dus alles wat 4 poten heeft is een koe . .

dit programma bestaat al langer en heeft echt 0,0 met adobe te maken

Een spin 8 poten, dus alles wat 8 poten heeft is een spin.

Stapper de stap, marsch !!! 1 2 3 left 123 left … :beret:

Toch wel toevallig dat ik de mail ontvangen heb op een adres wat ik alleen aan adobe en macromadia gegeven heb.

"Alleen voor Windoze".... maar de vrolijke mensen in het intro-filmpje werken toch echt op Powerbooks... :wink: