Nieuw MacBook zonder iSight!

Zie advertentie van www.ah.nl oa in de Volkskrant van vandaag (dinsdag) :P

WTF?? :sealed:

Ik zie niks op de ah site hoor misschien heb je een directe link voor me

[quote:d99b7d751a="Edwin377"]Zie advertentie van www.ah.nl oa in de Volkskrant van vandaag (dinsdag) :P[/quote:d99b7d751a]

Viel mij ook al op achterop de NRC next: is iemand iets te gortig wezen poetsen in Photoshop…

Als je als reklamemakert niet wil dat Mac op staat gebruik dan een lompe peecee schootgewicht… :wink:

Waar staat die macbook dan?

[quote:f88819842a="Gies"]Waar staat die macbook dan?[/quote:f88819842a]

dat mensen vragen stellen zonder de oude postings te doorzoeken wist ik al. Maar dat ze de berichten niet eens lezen voor ze er vragen over gaan stellen is nieuw voor me.

kleine hint; de Volkskrant…van vandaag…NRC next…en wie weet ook nog wel een andere krant.

Ik bedoelde op ah.nl kan hem nergens vinden...

[quote:3693f749bd="Edwin377"][quote:3693f749bd="Gies"]Waar staat die macbook dan?[/quote:3693f749bd] dat mensen vragen stellen zonder de oude postings te doorzoeken wist ik al. Maar dat ze de berichten niet eens lezen voor ze er vragen over gaan stellen is nieuw voor me. kleine hint; de Volkskrant...van vandaag....NRC next....en wie weet ook nog wel een andere krant.[/quote:3693f749bd] Zoek zelf: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=119047

Maar waar gaat het in godsnaam over?

Ahum... Het was een reclame VOOR ah.nl, niet OP ah.nl... Klein edoch cruciaal verschil dacht ik zo

is iedereen met z'n verkeerde been uit bed gestapt ofzo? pvd waar gaat dit over. is dat echt alles, zo'n stomme blackbook in de ah.

Is toch logisch dat iedereen vraagt "waar?". Het antwoord "zoek dat maar lekker zelf op" vind ik behoorlijk brutaal. Mensen willen gewoon meediscusieren en krijgen meteen modder naar hun hoofd geslingerd. Wat vinden jullie van deze: heee ik heb een foto van de nieuwe iPhone 2 gezien en alle specificaties!! Ga maar even kijken op het internet.... Beetje extra info kan geen kwaad en zeker als mensen erom vragen.

Dank! ben het er helemaal mee eens

[quote:ee3924c633="Oppie"][quote:ee3924c633="Edwin377"][quote:ee3924c633="Gies"]Waar staat die macbook dan?[/quote:ee3924c633] dat mensen vragen stellen zonder de oude postings te doorzoeken wist ik al. Maar dat ze de berichten niet eens lezen voor ze er vragen over gaan stellen is nieuw voor me. kleine hint; de Volkskrant...van vandaag....NRC next....en wie weet ook nog wel een andere krant.[/quote:ee3924c633] Zoek zelf: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=119047

you got me there!
Maar waar gaat het in godsnaam over?[/quote:ee3924c633]
:lol:
maar dan weet je toch ook waar het over gaat?

[quote:5368e87854="PretPedKadet"]Is toch logisch dat iedereen vraagt "waar?". Het antwoord "zoek dat maar lekker zelf op" vind ik behoorlijk brutaal. Mensen willen gewoon meediscusieren en krijgen meteen modder naar hun hoofd geslingerd. Wat vinden jullie van deze: heee ik heb een foto van de nieuwe iPhone 2 gezien en alle specificaties!! Ga maar even kijken op het internet.... Beetje extra info kan geen kwaad en zeker als mensen erom vragen.[/quote:5368e87854]

PretPedKadet; er lopen hier wat dingen door elkaar. Ik maakte de opmerking dat mensen niet zoeken voor ze posten en vervolgens krijg ík de (terechte) opmerking " zoek zelf". Want de bewerkte MacBook van AH bleek in een andere post gisterenavond al aangekaart.

Maar dat mensen vragen “waar” vind ik niet logisch want dat staat in mijn eerste bericht al gewoon te lezen. Het verbaast mij dat mensen een zin niet gewoon nog eens overlezen als ze hem niet snappen.

Goed dat je het even uitlegt. Verzacht de omstandigheden een beetje :).

AH wil zeker geen reclame maken voor Apple. maar wel voor windows want het stond in een windows venster dacht ik. zal kijken of ik de krant nog ergens heb.

ze hangen ook in de winkel. dat zie je op het filmpje dat op AH.nl verschijnt.

[quote:b5caf880eb]AH wil zeker geen reclame maken voor Apple. maar wel voor windows want het stond in een windows venster dacht ik. [/quote:b5caf880eb] In de Albert heijn zag ik een MacBook hangen met een blauwe achtergrond en een tekst erin...

Even over het feit of AH reclame wil maken voor/tegen windows/apple: het heeft volgens mij meer te maken met het bureau dat AH inhuurt om die reclame te maken. Als die met windows werken of er voor kiezen windows venster te gebruiken dan zien wij dat resultaat. Snappen jullie wat ik bedoel?

Het punt is dat het géén windows venster is. Ook geen OS-X venster. Of wat voor ander OS dan ook.

Het is, zoals mr. x turbo al zei, gewoon een volledig blauw scherm met een tekst er in. Op een MacBook, waar de iSight afgeshopt is.

Reclamemakers geilen nogal op Apple notebooks, als er een notebook in een reclame-uiting moet zitten. Los van of het er verder iets mee te maken heeft, of überhaupt op een Mac werkt.

sim-pel.