Heb vanmorgen m’n eerste Mac opgehaald. M’n Powerbook is echt geweldig! Hij is zo ontzettend mooi en ook nog een bloedsnel! Zelfs m’n draadloze internet doet het al.
~Zit alleen met een probleem. M’n Powerbook is krom! Op elke tafel waar ik hem op zet, merk ik dat niet alle rubbertjes aan de onderkant contact maken. Als ik dank ok m’n armen op de Powerbook leg dan komt hij naar voren. Laat ik hem los, dan valt hij weer naar achteren.
Wat moet ik doen? Zou ik er mee terug moeten gaan of niet? Baal er wel een beetje van, eerlijk gezegd.
Ik had dit idee ook in het begin, maar enkel op m'n bureau, en ik kon er ongeveer wel mee leven , maar toen ik dan later bij m'n vriendin en beneden dit niet had bleek het gewoon m'n bureau te zijn..
Nu ja, met deze anekdote ben jij natuurlijk niet veel… Ik vermoed dat de kans vrij klein is dat dit zal beteren met de tijd… Dus als je hem in een winkel gekocht hebt kan je eens zien of ze er daar iets aan kunnen doen. Maar of je heb daarvoor terug naar apple zou sturen… Mja…
tja... ook een Apple is en blijft een massa-product.
ik had ongeveer het zelfde probleem met mijn iBook.
ik ben terug gegaan en heb gezegd dat ik voor het geld dat ik ervoor betaald heb toch wel een knappe 'rechte' computer mag verwachten...
na enig mopperen kreeg ik dan toch mijn zin.
ze bestelden een nieuw omhulsel en zodra die binnen kwam belde ze op dat ik de iBook kon komen langsbrengen.
ben hem wel een weekje kwijt geweest maar ja...
en nu is het prima, mooi recht iBookje!
Da's zonde...
Indien echt zo erg is als je vertelt, dan zou ik zelf beslissen 'em terug te brengen. Tis heel veel geld en wsch wil je er toch een aantal jaren mee verder (plus een enorm nadeel bij tweedehands verkoop).
Heb zojuist met de Apple winkel gebeld en het uitgelegd. Moet maandag even terug bellen naar de technische dienst. Moet het dan even voorleggen en dan maken ze eventueel een nieuwe voor me klaar.
Heb zojuist met de Apple winkel gebeld en het uitgelegd. Moet maandag even terug bellen naar de technische dienst. Moet het dan even voorleggen en dan maken ze eventueel een nieuwe voor me klaar.
Gister rende ik vanuit de auto door de regen naar mn voordeur, klabam, daar lag mn powerbook (wel in crumpler tas) op de weg. Aardig eind gestuiterd en waarchijnlijk net zo krom als de jouwe, kep em ff teruggebogen en hijs weer recht, met alle poten op tafel. Een nieuwe moet natuurlijk gewoon recht zijn, maar het is wel erg snel gebeurt hoor met een alu case, gelukkig ook zo weer opgelost.
Sudden Motion detector werkt wel goed overigens, aangezien ie nog aanstond :)
Tuurlijk moet je teruggaan, al ben ik bang dat hun ook gewoon die paar milimeter rechtbuigen. Het schijnt nogal normaal te zijn dat het beeldscherm er scheef inzit ,hij wat krom is en dat de batterij niet helemaal naadloos aansluit. Persoonlijk vind ik het niet normaal maar echt problemen heb ik er ook niet mee. Ik moet wel zeggen dat mijne ook niet perfect sloot, en stabiel stond toen ik em kocht, op de 1 of andere manier was ik het alweer vergeten en was heb ik het probleem niet meer teruggezien.
Tis wel een groot nadeel van aluminium hoor. Erg jammer voor zon mooi design, maja toch lach ik nogsteeds die lelijke windows laptop gebruikers vierkant uit ;)
wel... ik heb ook een nieuwe powerbook en vandaag merk ik ook dat hij 2 millimeter krom is, kvind het echt vervelend. aangezien ik volgende week mijn ipod terug mag halen ga ik het eens zeggen bij it pro dat die powerbook gewoon scheef zit, al hopend dat ze er iets voor doen!
[quote:7b8714cdc1="MedahOSX"]Tuurlijk moet je teruggaan, al ben ik bang dat hun ook gewoon die paar milimeter rechtbuigen. Het schijnt nogal normaal te zijn dat het beeldscherm er scheef inzit ,hij wat krom is en dat de batterij niet helemaal naadloos aansluit. Persoonlijk vind ik het niet normaal maar echt problemen heb ik er ook niet mee. Ik moet wel zeggen dat mijne ook niet perfect sloot, en stabiel stond toen ik em kocht, op de 1 of andere manier was ik het alweer vergeten en was heb ik het probleem niet meer teruggezien.
Tis wel een groot nadeel van aluminium hoor. Erg jammer voor zon mooi design, maja toch lach ik nogsteeds die lelijke windows laptop gebruikers vierkant uit ;)[/quote:7b8714cdc1]
Ik heb 14 jaar met een pc gewerkt. Heb vandaag pas voor het eerst een MAC en lach niemand uit. De eerste ervaringen met de MAC zijn wel goed hoor. Doet het prima. Moet alleen wel erg wennen aan het toetsenbord. Vooral de Enter toets is erg klein. Verder ben ik druk bezig alles over te zetten van de PC naar de Mac. Ben nog wel even zoet.
De elende gaat door, als ik het zo mag zeggen. Alsof het krom zijn van de Powerbook al niet genoeg is, heb ik sinds vandaag ook al 2 dode pixels. :-( Had dit allemaal (ook de kromheid) niet gedacht van een dergelijk dure machine. Wordt dus echt wel omruilen geblazen.
[quote:dc39448f38="Lifelogger"]De elende gaat door, als ik het zo mag zeggen. Alsof het krom zijn van de Powerbook al niet genoeg is, heb ik sinds vandaag ook al 2 dode pixels. :-( Had dit allemaal (ook de kromheid) niet gedacht van een dergelijk dure machine. Wordt dus echt wel omruilen geblazen.[/quote:dc39448f38]
ze gaven bij apple volgens mij geen dode-pixel-garantie
maar binnen de niet-goed-geld-terug-dagen, zijn ze verplicht je mac terug te nemen cq om te ruilen