nieuw soort vpc

kwam dit tegen, kent iemand dit en zo ja werkt het beter dan die microzooi.

http://www.lismoresystems.com

Ja ik heb het een paar weken op mijn mac gedraaid, ik vind het sneller en fijner werken dan Virtual PC! Niet dat het geweldig werkt, iedere emulator zuigt verschrikkelijk! Daar tegen zijn de mogelijkheden zijn veel meer beperkt dan bij Virtual PC. Niet vreemd eigelijk want ik had versie 1.0. Mocht je om wat voor reden dan ook een window's emulator nodig hebben raad ik je toch zeker deze aan!

Greetz Macian

Heb het gelijk gekocht, op m'n imac g5 met tiger werkt VPC niet, en op mijn PB heb ik constant ruzie met VPC, heb guest PC met Dos in een razend tempo aan de praat gekregen, ben nu win 2000 aan het installeren...gaat goed, daarna ga ik andere windows versies erop zetten, so fa so good,

ik laat hier meer over weten, netwerken en zo,

wat een vondst !

Hier is een vergelijking tussen VPC en Guest PC. http://www.macworld.com/2005/05/reviews/guestpc12/index.php?lsrc=mwrss Guest PC is wel degelijk langzamer maar wel een stuk goedkoper. Bovendien is het nieuw en wie weet, binnen enkele versies misschien wel weer sneller.

Leuk artikel, gaat echter over 1.2 en nu hebben we al 1.4, mijn bleutooth spullen praten met guest PC, ziet mijn schijven , dus zo ver zo goed, de handleiding is te downloaden ( 23 pagina's) en ik denk dat er een groot verschil is tussen 1.2 en 1.4

tot later

OK,

ik kan internetten, ik kan op ons hybride netwerk, kan de win applicaties vanaf de win server die we hebben draaien, snelheid blijft minder optimaal, maar waar ik giga problemen heb met vpc 6 op mij powerbook, gaat het op mijn imac g5 perfect, dit progje verdient zeer veel aandacht ! beste Macosx dit progje is een serieuze concurent voor VPC ( die niet onder Tiger op een G5 draait ) emuleren blijft lastig, echter MS heeft gezegd nog wel een tijdje nodig te hebben voor VPC onder Tiger…
dit dingetje is goed !

[quote:b5935faeec="Powerpuppy"]OK,

ik kan internetten, ik kan op ons hybride netwerk, kan de win applicaties vanaf de win server die we hebben draaien, snelheid blijft minder optimaal, maar waar ik giga problemen heb met vpc 6 op mij powerbook, gaat het op mijn imac g5 perfect, dit progje verdient zeer veel aandacht ! beste Macosx dit progje is een serieuze concurent voor VPC ( die niet onder Tiger op een G5 draait ) emuleren blijft lastig, echter MS heeft gezegd nog wel een tijdje nodig te hebben voor VPC onder Tiger…
dit dingetje is goed ![/quote:b5935faeec]
Ja, maar vpc 6 is natuurlijk wel oud. Je moet v7.01 om goed te werken op een G5!
Er zouden enkel wat problemen zijn met de virtual switch onder Tiger maar voor de rest schijnt ie wel te werken hoor.