Nieuwe accu's voor iPod's

Hier kunnen nieuwe accu's voor iPods worden gekocht. Ik liep er toevallig tegenaan. Ik denk dat het wel redelijk interessant is. http://www.janaccu.nl/walkmans.htm

bij eeen inkoopactie en betrouwbaarheid wel interesse :)

als het klopt natuurlijk :?

Ik heb een paar jaar geleden ooit een accu voor mijn GSM bij hem gekocht omdat hij echt de goedkoopste was die ik kon vinden. En ik ben er nog steeds tevreden over. Je kunt ook bellen naar het telefoonnummer op de site.

Nou, ik blijf dit draadje even in de gaten houden. Kat uit de boom kijken heet dat geloof ik... Klinkt in ieder geval interessant, alleen zie IK nog niet hoe ik makkelijk de accu zou kunnen vervangen...

tja..ik heb het eigenlijk nooit zo bijgehouden. ik laad hem gewoon vaak op, maar ik zal binnenkort eens even kijken hoelang de accu nou nog meegaat. wat is normaal voor een 40g van bijna een jaartje oud?

Interessante site. Een kenner, zo lijkt het. Maar of je de batterij van de iPod [b:a46dcb3ef1]eenvoudig[/b:a46dcb3ef1] zelf kunt vervangen, vraag ik me af.

Hij schrijft ook dat hij het voor 5 euro even doet.... keuze lijkt me niet zo moeilijk dan....

nee, das idd niks... en hoe zit het dan met garantie? of maakt dat niet zo veel uit

[quote:0c6432f83d="mailmen"]nee, das idd niks... en hoe zit het dan met garantie? of maakt dat niet zo veel uit[/quote:0c6432f83d]

Dat moet je maar aan hem vragen… ik heb er niks mee of zo hoor… omdat ik in zijn bestand zit kreeg ik vanmorgen een mailtje dat hij een vernieuwde site had. Ik vond wel dat die site met Safari niet zo best draait, maar dat was al niet meer relevant toen ontdekte dat hij nu ook iPod accu’s verkoopt.