nieuwe canon scanner drivers

mensen met een canon scanner er zijn nieuwe drivers beschikbaar om je scanner in osx native te gebruiken.

Ligt natuurlijk wel aan het type canner dat je hebt... mijne werkt al dik een half jaar onder X

dat kan maar mensen met een canon scanner zoals de n656u en nog een paar anderen, hadden die mogelijkheid niet en nu wel.

Yep, eindelijk! Zo ook de 1220u! Tijd om Vuescan een schop te geven... heeft me uit de brand geholpen tussendoor, maar de driver van Canon is beter, tenminste met Colorsync aan in de scan voorkeuren.

Iemand al succesvol een OS X OCR app gecombineerd met deze plug in?

Nope,

Mijn D660U staat er nog steeds niet bij :frowning: (US,Asia,UK & NL)
Ben nog naar Dixons geweest en me lomp gehouden zo van:
“Ik heb mijn Mac geupdate naar OSX en nu doet ie ut nie meer snik
Nou die verkoper zag dus echt water branden, zo van WTF heeft hij het over?!?
Met de melding dat ik Canon maar eens moest gaan bellen, zei ik dat ik dat dus al diversen keren een mailtje gestuurd had en zelfs naar de US:

Antwoord NL:

[i:f361c1e912]
Van: Helpd_nl <Helpd_nl@Canon.nl>
Datum: woe, 6 nov 2002 09:33:18 Europe/Amsterdam
Aan: “XX” <XX@XX>
Onderwerp: RE: D660U

Geachte klant,

Tot onze spijt moeten wij u mededelen, dat er voor deze scanner geen OSX native driver beschikbaar zal komen. Wel kunt u de scanner in de classic mode gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Helpdesk[/i:f361c1e912]

Antwoord US:

[i:f361c1e912]Thank you for your inquiry. We apologize for any inconvenience you have
experienced with the N660U. [/i:f361c1e912](<- ahum ik heb een D660U?!?)[i:f361c1e912]

Please contact the Canon company in the country where the product was
purchased or manufactured for assistance. Unfortunately, the product is
not supported by Canon USA and we are unable to support nor assist with
this product.

Visit our website at www.canon.com and select the country where the
product was purchased or manufactured for further assistance.

Thank you for choosing Canon.

Sincerely,

Naomi
Product Support Representative

Customer Satisfaction… The most important product we support![/i:f361c1e912]

Tsjaa, vooral die [i:f361c1e912]“Customer Satisfaction… The most important product we support!”[/i:f361c1e912] doet t um :x NOT

En die scanner verkopen ze nog steeds bij Dixons…
Toen ik nog geen iBook had, maar wel wist dat ik binnen 2 maanden een Apple wilde kopen had ik dus ook al op die doos gekeken en daar staat ook op van “MacOS 8.5 or later”, nou OSX is “later” dus dat zat wel snor dacht ik zo, niet dus.

Niet dat ik het nu zoooo er vind dat ik er niet van kan slapen, maar het liefst had ik wel OS9 (645MB met apps) eraf gehad!

Staar je niet blind op de Nederlandse site. Mijn ervaring dat is dat Britse site beweert dat er een driver niet is, terwijl die wel op de Amerikaanse staat. Een beetje rondkijken is dus zinvol !

Frans

Vandaar staat er ook ik mijn post "(US,Asia,UK & NL)" Heb dus in alle 4 de driversites gekeken en nog steeds niets...